Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka analizuje rynek pod kątem przejęć mniejszych sieci

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 24-01-2013, 15:24

- Obecna sytuacja na rynku sprzyja konsolidacji. Jesteśmy w stanie przejmować mniejsze sieci i pod tym kątem analizujemy, co się na polskim rynku dzieje. Staramy się brać udział we wszystkich możliwych transakcjach, które się zdarzają. Pragnę podkreślić, że przez najbliższe lata będziemy konsekwentnie realizować nasz priorytet, którym pozostaje otwarcie 3000 lokalizacji sklepów sieci Biedronka do końca 2015 r. - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych, Jeronimo Martins Polska.

- Z naszych obserwacji rynku w Polsce wynika, że jego podział na dyskonty, hipermarkety i supermarkety powoli zanika, gdyż poszczególne sieci coraz częściej swobodnie przemieszczają się między tymi kategoriami. Najważniejsza dla wszystkich staje się strategia oparta na indywidualnych potrzebach klienta. Teraz oprócz niskiej ceny, którą klienci przyjmują już jako rzecz najbardziej pożądaną coraz częściej oczekują wysokiej jakości produktu - dodaje nasza rozmówczyni.

Dla sieci sklepów Biedronka rok 2012 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju w Polsce. Najważniejszym wydarzeniem ubiegłego roku, a zarazem kamieniem milowym na drodze rozwoju firmy, było otwarcie w październiku 2000 sklepu sieci Biedronka. - Otwarcie dwutysięcznej placówki zbiegło się w czasie z uruchomieniem 11. Centrum Dystrybucyjnego, które wzmocniło naszą sieć logistyczną i zapewniło jeszcze szybsze dotarcie produktów do Klientów. Pod koniec ubiegłego roku liczba naszych sklepów wynosiła już ponad 2100 - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska.

Niewątpliwie widocznym elementem dynamicznych zmian zachodzących w sieci Biedronka była także przeprowadzona w 2012 roku modernizacja placówek. - Najważniejsze jest dla nas to, że zmiany zachodzące w naszych sklepach spotkały się z ciepłym przyjęciem ze strony klientów. W całym 2012 roku klienci odwiedzili sklepy Biedronka ponad miliard razy. To dla nas nie tylko duża radość, ale przede wszystkim ogromne zobowiązanie - podsumowuje Anetta Jaworska-Rutkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • adamek 28-01-2013, 14:41:
Biedronka to jeden wielki syf, jakosc produktu tragiczna, ceny wyzsze niz w Lewiatanie chociazby zatem pytanie co ci ludzie widza w tym sklepie???? A no to ze nasze spoleczenstwo jest biedne i glupie!!!!!!!! Ludzie nawet nie umieja poczytac etykiet ze skladem tylko sluchaja tych badziewiastych reklam w telewizji i biegna o razu do biedronki!!! Male sklepiki upadaja a biedronka podatki wysyla za granice!!! jaki kraj taki rzad, po prostu cymbaly i nic wiecej.
  • wojsew 27-01-2013, 16:25:
@ .. psikuta : Co za styl , co za maniery ? Nieładnie .
Z moimi oczami wszystko OK !.
Najwięcej do powiedzenia mamy , My , KONSUMENCI ( w tym przypadku ) i nie ma litości . Zobaczymy jak sytuacja b ędzie si e rozwijała w dalszym. Z całym szacunkiem ale Ty niczego nie rozumiesz. To My , KONSUMENCI ( rynek ) a nie RZĄD decydujemy kto na rynku zaistnieje a kto nie NIE.

Głosujemy swoją kasą .
  • wojsew psikuta 27-01-2013, 15:25:
odeszło od dupy i przejrzałeś na oczy ?

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.