Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka chce dodatkowego rabatu na produkty marek własnych

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-03-2016, 11:42
Biedronka chce dodatkowego rabatu na produkty marek własnych
Biedronka żąda dodatkowego rabatu

Sieć Biedronka skierowała do swoich dostawców żądanie dodatkowego rabatu na cały asortyment marki własnej sprzedany w styczniu i lutym br.

Portalspożywczy.pl dotarł do pisma, jakie sieć wysłała do swoich dostawców. Prezentujemy je w całości poniżej.

W 2015 wspólnie osiągnęliśmy bardzo dobre rezultaty sprzedaży. Jak pokazują pierwsze wyniki w roku 2016 strategia obrana przez JMP nadal przynosi bardzo dobre efekty. W tym roku mieliśmy przyjemność przeprowadzić wiele kampanii promocyjnych, dedykowanych specjalnie dla klientów Biedronki, dzięki czemu zwiększyliśmy wspólny wolumen sprzedaży (w porównaniu do zeszłego roku). Tym samym zwiększając Państwa efekt skali i udziały rynkowe.

Oczywiście, tak duży wzrost sprzedaży związany jest z ogromną inwestycją ze strony JMP w dodatkowe promowanie produktów i komunikację marketingową.

Będziemy nadal kontynuować intensywną strategię promocyjną dla naszego asortymentu w 2016 r., pomimo bardzo wymagających warunków rynkowych. W związku z tym, że wspólnie bierzemy odpowiedzialność za produkty sprzedawane i promowane w sklepach Biedronki, chcielibyśmy aby Państwo byli zaangażowani w naszą inwestycję i wspólne rozwijanie biznesu w sposób bardziej wymierny niż do tej pory.

 Biorąc pod uwagę powyższe, prosimy o przedłożenie oferty dodatkowego rabatu w wysokości: 1,8 % na cały asortyment marki własnej sprzedany do JMP w styczniu i lutym 2016 r. Prosimy o jej przesłanie do 03.02.2016 do 13.00. 

Powyższe żądanie skomentował Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich. W jego opinii, nie po raz pierwszy przedstawiciele sieci Biedronka JMP zachowują się w sposób nieprzyzwoity. - Jak można żądać dodatkowych upustów od spółdzielni mleczarskich na dostawę swoich produktów w tak trudnej sytuacji ekonomicznej w jakiej znalazła się cała branża. Sieć Biedronka chwali się ogromnym wzrostem sprzedaży i niemałymi zyskami to może podzieliłaby się z producentami a nie żądała dodatkowego haraczu – mówi prezes Broś. Przypomniał także, że już w kilka dni po zniesieniu kwot mlecznych w ubiegłym roku, Biedronka także zażądała dodatkowego obniżenia cen, uzasadniając to samym faktem zniesienia kwotowania.

Portalspożywczy.pl poprosił także sieć Biedronka o ustosunkowanie się to tego, ale otrzymaliśmy odpowiedź, że Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A. nie chce odnosić się do kwestii związanych z relacjami z partnerami handlowymi za pośrednictwem mediów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (29)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • yoyo 29-03-2016, 21:49:
Bardzo lubię robić zakupy w Lidlu i Biedronce - dobry towar, niskie ceny, porządny sprzęt chłodniczy. Czekam na rozwój Aldiego i Netto.
  • bezrobotny 29-03-2016, 14:09:
Tak sie tu napiszecie, naodgrazacie a pozniej w zabkach zaniesiecie "bo tergety trza robic":)
  • olo 29-03-2016, 08:05:
Nie róbmy zakupów w biedronce skoro wyzyskuje nie tylko pracowników. Polacy przestańcie kupować u obcokrajowców.Niejednokrotnie przekonałam się, że oznakowanie cen na półce jest inne niż w kasie-oczywiście wyższe. Płatki owsiane o gramaturze 400g i 500g są w tej samej cenie i to nie jest przypadek.

Zobacz wszystkie komentarze (29)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.