REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka chce promować integrację pokoleń

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-03-2012, 16:23

Biedronka wspiera projekt, który promuje integrację pokoleń poprzez tolerancję i szacunek wobec osób starszych. Sieć sklepów dyskontowych chce w ten sposób zwrócić uwagę, że starsze pokolenie nie jest problemem społecznym, choć postępujące starzenie się polskiego społeczeństwa wymusza zmiany w funkcjonowaniu całego państwa.

REKLAMA

Sieć sklepów Biedronka została partnerem pierwszej edycji konkursu pod tytułem „Nie odwracaj się", organizowanego przez Fundację dla Seniora. 

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej koncepcji kampanii społecznej, która promować będzie integrację pokoleń poprzez tolerancję i szacunek wobec osób starszych. Inicjatywa adresowana jest do studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Kampania ma na celu uświadomienie młodym ludziom, że starsze pokolenie nie jest problemem społecznym, a zdecydowaną wartością dla całego społeczeństwa. Inicjatywa ma służyć przekonaniu, szczególnie młodego pokolenia, że osoby starsze niosą wartości i doświadczenia, które trzeba szanować i z których warto korzystać. Propozycje kampanii nadesłane przez studentów zostaną ocenione przez akredytowanych jurorów, którzy wezmą pod uwagę m.in.: atrakcyjność, oryginalność i wiarygodność przekazu, jego emocjonalność, a także walory artystyczne i wizualne.

Konkurs skierowany jest do studentów SGH, którzy w przyszłości będą tworzyć kadry polskiego biznesu. Starzenie się Polaków będzie w najbliższych latach poważnym problemem ekonomicznym. Według prognoz GUS z 2009 r.,  przeciągu niecałych trzydziestu lat odsetek osób starszych w populacji wzrośnie  13,9 proc. do 23,2 proc. Starzenie się polskiego społeczeństwa wymusza zmiany w funkcjonowaniu całego państwa, społeczeństwa oraz poszczególnych osób ich rodzin.

Autor najciekawszej koncepcji w konkursie „Nie odwracaj się" otrzyma nagrodę w wysokości 5 tys. złotych. Na podstawie zwycięskiej pracy zrealizowana zostanie ogólnopolska kampania społeczna, mająca na celu niwelowanie barier społecznych pomiędzy pokoleniami. Konkurs „Nie odwracaj się" wpisuje się w hasła inicjatywy Komisji Europejskiej ogłaszającej 2012 rok jako Europejski Rok Aktywności Osób Starszych i Solidarności Międzypokoleniowej.

Prace konkursowe studenci mogą nadsyłać do 15 maja 2012 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi 30 maja 2012 roku. Konkurs odbędzie się pod honorowym patronatem Małżonki Prezydenta RP, Anny Komorowskiej oraz Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, prof. dr hab. Barbary Kudryckiej. Konkurs wystartował 19 marca br.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Lucy 31-03-2012, 06:08:
Konkurs skierowany jest do studentów SGH w warszawie. Czy w innych miastach nie ma studentów? Warszawaka dla warszawki...ot typowe
  • travel 30-03-2012, 09:00:
ci to potrafią się znaleźć w odpowiednim czasie i w odpowiednim miejscu - super akcja.
  • ra 29-03-2012, 23:57:
Biedronka to dziady dla dziadów

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH