Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Biedronka: Chcemy przetestować kasy hybrydowe i etykiety elektroniczne

W działalności sieci Biedronka zastosowanie nowych technologii łączy zarówno podnoszenie komfortu zakupów dla klientów, jak i efektywność biznesową. Zastosowanie ich pośrednio przekłada się także na poprawę satysfakcji zakupowej klientów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Sęktas, kierownik działu doskonalenia pracy sklepu w Jeronimo Martins Polska S.A.

Biedronka: Chcemy przetestować kasy hybrydowe i etykiety elektroniczne
fot. shutterstock

- Warto podkreślić, że wprowadzenie nowych rozwiązań – także technologicznych –  zawsze poprzedzamy testami prowadzonymi w wybranych placówkach sieci Biedronka, a decyzję o wprowadzeniu danego rozwiązania na stałe podejmujemy po dokładnej analizie wyników prowadzonych testów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Sęktas, kierownik działu doskonalenia pracy sklepu w Jeronimo Martins Polska S.A.

Tłumaczy, że nowe technologie są obecne w wielu obszarach działalności sieci Biedronka. - Ważną rolę odgrywają np. w wyposażeniu i funkcjonowaniu sklepów. Jednym z testowanych w ostatnim czasie rozwiązań są kasy samoobsługowe. Urządzenia te poprawiają efektywność sklepu, pozwalają też lepiej zarządzać czasem personelu. W najbliższym czasie rozważamy także wprowadzenie do testów nowoczesnych kas hybrydowych, które mogą być obsługiwane przez kasjerów lub pełnić funkcję kas samoobsługowych - informuje przedstawiciel sieci.

Dodaje, że nowe technologie wspierają również kierowników sklepów Biedronka przy składaniu zamówień. - Dzięki systemowi automatycznych zamówień, zamówienia składane przez poszczególne placówki są optymalnie dostosowane do oczekiwań klientów konkretnego sklepu, a preferowane przez nich produkty zawsze są dostępne na sklepowych półkach - wyjaśnia.

- W naszych sklepach wprowadziliśmy również system pomagający w przygotowaniu odpowiednich ilości pieczywa do odpieku. Analizuje on sprzedaż poszczególnych kategorii pieczywa i podpowiada pracownikowi ilości, które powinien przygotować do odpieku. W ten sposób przez cały czas pracy sklepu klienci mają dostęp do świeżego pieczywa. Dzięki systemowi zapobiegamy także marnowaniu żywności - mówi Karol Sęktas.

- Testy systemu komunikacji głosowej dla pracowników umożliwiły nam z kolei znaczne skrócenie czasu obsługi klienta i zwiększenie efektywności pracowników. Warto podkreślić, iż w sklepach Biedronka dysponujemy już systemem głosowym, który poprawia zarządzanie kolejką na kasie i przywołuje pracownika lub kierownika sklepu oraz informuje naszych klientów o nowo otwieranej kasie - dodaje.

W bieżącym roku będziemy się starali, by w naszych sklepach przybywało kas samoobsługowych. Rozważamy również wprowadzenie kolejnych usprawnień poprawiających obsługę klientów. Rozważamy również przeprowadzenie testów etykiet elektronicznych - podsumowuje Karol Sęktas.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Karol Sęktas RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    nowe technologie RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Agnieszka 2019-01-31 12:00:37
    Fajna inicjatywa. Gdzieś słyszałam o mobilnych kasach samoobsługowych, chyba montowanych na wózkach. To by dopiero było ciekawe rozwiązanie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.82.52.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.