Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka czasowo rozszerza asortyment marki własnej Kraina Mięs

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-06-2017, 13:04
Biedronka czasowo rozszerza asortyment marki własnej Kraina Mięs
Fot. shutterstock

W ramach akcji "Festiwal polskiej cielęciny" Biedronka oferuje różową cielęcinę pod marką „Kraina Mięs“, której produkcja jest kontrolowana „od zagrody do widelca“, czyli na każdym etapie wzrostu i żywienia zwierząt ze szczególną troską o ich dobrostan. Produkt jest dostępny w ofercie czasowej w wybranych lokalizacjach. Najbliższa odsłona akcji potrwa od 22 do 28 czerwca br.

Hodowcą cieląt, z których powstają produkty mięsne dostępne w ofercie Biedronki, jest Józef Wojewódzki, prowadzący gospodarstwo rolne w małej wsi na Mazowszu – Wojewódkach Dolnych. 

Józef Wojewódzki hodowlą bydła zajął się 9 lat temu. Nowo zakupione zwierzęta pochodzące wyłącznie od polskich hodowców po tym, jak trafią do jego gospodarstwa, przechodzą kwarantannę i pełny program profilaktyki chorób bydła wraz z odpowiednimi szczepieniami. Następnie podczas hodowli zwierzęta przebywają w specjalnie zbudowanym budynku inwentarskim, skonstruowanym w taki sposób, aby ułatwić jego izolację termiczną i dezynfekcję. Wewnątrz panuje odpowiedni mikroklimat zapewniany przez wloty kierunkowe powietrza, świetlik kalenicowy oraz system wentylacji grawitacyjnej. W budynku wyeliminowano wilgoć i przeciągi.

Rolnik obecnie utrzymuje około 350 zwierząt, a miesięcznie sprzedaje 28 cieląt. Większość zbóż oraz wszystkie pasze objętościowe przeznaczone na mieszanki posiada z własnej produkcji. Jak podkreśla, ważne jest też zapewnienie zwierzętom wysokiego poziomu dobrostanu oraz ograniczenie do minimum stresu cieląt. 

Biedronka nawiązała współpracę z Józefem Wojewódzkim w 2015 roku. Cielęcina pojawiła się w ofercie po raz pierwszy rok temu w maju. W tym roku oferta była już dostępna kilkakrotnie. Wprowadzenie mięsa do sklepów poprzedził staranny proces opracowania asortymentu, ustalenia dostaw oraz weryfikacje jakościowe. 

W ramach Festiwalu polskiej cielęciny w wybranych warszawskich sklepach sieci Biedronka dostępne są: sznycel cielęcy, stek cielęcy z kością, stek z polędwicy cielęcej, cielęcina na pieczeń, mięso cielęce na pieczeń, mięso cielęce na gulasz, mięso cielęce ekstra, kiełbasa z cielęciny i szynki wieprzowej z lubczykiem, mięso cielęce z kością. Cielęcina powraca regularnie do oferty czasowej Biedronki średnio co 2 – 3 tygodnie, w zależności od cyklu hodowli zwierząt. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Iro 28-11-2017, 12:43:
Brak kodu kreskowego na ścianie wieprzowy.kraina mięs
  • Iro 28-11-2017, 12:42:
Dlaczego na schab wieprzowy bez kości w kawalku nie ma polskiego kodu kreskowego? Jeżeli na etykiecie

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.