Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka czasowo rozszerza asortyment marki własnej Kraina Mięs

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-06-2017, 13:04
Biedronka czasowo rozszerza asortyment marki własnej Kraina Mięs
Fot. shutterstock

W ramach akcji "Festiwal polskiej cielęciny" Biedronka oferuje różową cielęcinę pod marką „Kraina Mięs“, której produkcja jest kontrolowana „od zagrody do widelca“, czyli na każdym etapie wzrostu i żywienia zwierząt ze szczególną troską o ich dobrostan. Produkt jest dostępny w ofercie czasowej w wybranych lokalizacjach. Najbliższa odsłona akcji potrwa od 22 do 28 czerwca br.

Hodowcą cieląt, z których powstają produkty mięsne dostępne w ofercie Biedronki, jest Józef Wojewódzki, prowadzący gospodarstwo rolne w małej wsi na Mazowszu – Wojewódkach Dolnych. 

Józef Wojewódzki hodowlą bydła zajął się 9 lat temu. Nowo zakupione zwierzęta pochodzące wyłącznie od polskich hodowców po tym, jak trafią do jego gospodarstwa, przechodzą kwarantannę i pełny program profilaktyki chorób bydła wraz z odpowiednimi szczepieniami. Następnie podczas hodowli zwierzęta przebywają w specjalnie zbudowanym budynku inwentarskim, skonstruowanym w taki sposób, aby ułatwić jego izolację termiczną i dezynfekcję. Wewnątrz panuje odpowiedni mikroklimat zapewniany przez wloty kierunkowe powietrza, świetlik kalenicowy oraz system wentylacji grawitacyjnej. W budynku wyeliminowano wilgoć i przeciągi.

Rolnik obecnie utrzymuje około 350 zwierząt, a miesięcznie sprzedaje 28 cieląt. Większość zbóż oraz wszystkie pasze objętościowe przeznaczone na mieszanki posiada z własnej produkcji. Jak podkreśla, ważne jest też zapewnienie zwierzętom wysokiego poziomu dobrostanu oraz ograniczenie do minimum stresu cieląt. 

Biedronka nawiązała współpracę z Józefem Wojewódzkim w 2015 roku. Cielęcina pojawiła się w ofercie po raz pierwszy rok temu w maju. W tym roku oferta była już dostępna kilkakrotnie. Wprowadzenie mięsa do sklepów poprzedził staranny proces opracowania asortymentu, ustalenia dostaw oraz weryfikacje jakościowe. 

W ramach Festiwalu polskiej cielęciny w wybranych warszawskich sklepach sieci Biedronka dostępne są: sznycel cielęcy, stek cielęcy z kością, stek z polędwicy cielęcej, cielęcina na pieczeń, mięso cielęce na pieczeń, mięso cielęce na gulasz, mięso cielęce ekstra, kiełbasa z cielęciny i szynki wieprzowej z lubczykiem, mięso cielęce z kością. Cielęcina powraca regularnie do oferty czasowej Biedronki średnio co 2 – 3 tygodnie, w zależności od cyklu hodowli zwierząt. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Iro 28-11-2017, 12:43:
Brak kodu kreskowego na ścianie wieprzowy.kraina mięs
  • Iro 28-11-2017, 12:42:
Dlaczego na schab wieprzowy bez kości w kawalku nie ma polskiego kodu kreskowego? Jeżeli na etykiecie

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH