Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka do zakupu książki dołącza różę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 21-04-2017, 13:54
Biedronka do zakupu książki dołącza różę
Fot. shutterstock

W najbliższy weekend (22-23 kwietnia) każdy, kto kupi w sklepie Biedronka książkę lub ich zestaw, otrzyma w prezencie różę. W ten sposób Jeronimo Martins Polska przyłącza się do obchodów Międzynarodowego Dnia Książki i Praw Autorskich. W akcji biorą udział wszystkie książki dostępne aktualnie w ofercie Biedronki.

Biedronka już od wielu lat aktywnie wspiera akcje promujące czytelnictwo. Tym razem, z okazji przypadającego w dniu 23 kwietnia Międzynarodowego Dnia Książki sieć postanowiła dodatkowo symbolicznie obdarować miłośników literatury. W ramach książkowej akcji promocyjnej każda osoba, która w dniach 22-23 kwietnia (sobota – niedziela lub do wyczerpania zapasów) kupi w sklepie Biedronka dowolną książkę lub ich zestaw, otrzyma w prezencie różę. Jest to nawiązanie do katalońskiej tradycji, zgodnie z którą tego dnia hiszpańskie kobiety były obdarowywane przez mężczyzn czerwonymi różami, w zamian odwdzięczały im się prezentami książkowymi. 

Biedronka przygotowała na tę okazję specjalną ofertę, w której znalazł się duży wybór książek różnych gatunków, w tym: poradniki, literatura faktu, biografie, kryminały i fantastyka oraz literatura obyczajowa i pięknie ilustrowane książki dla dzieci. 

W specjalnej ofercie przygotowanej na Światowy Dzień Książki dostępne są także klasyczne dzieła z kanonu literatury światowej, m.in.: 

„Wichrowe wzgórza” E. Bronte,
 „Mistrz i Małgorzata” M. Bułhakowa,
„Wielki Gatsby” – F.S. Fitzgeralda,
„Lolita” V. Nabokowa,
„Sto lat samotności” i „Miłość w czasach zarazy” G.G. Marqueza,
„Gra w klasy” J. Cortazara,
„Hobbit” J.R.R. Tolkiena,
„Paragraf 22” J. Hellera,
„Rok 1984” G. Orwella,
„Buszujący w zbożu” J.D. Salingera,
„Ojciec chrzestny” M. Puzo,
„Lot nad kukułczym gniazdem” K. Kesey’a,

Od 2009 r. Biedronka prowadzi regularną sprzedaż książek. W sklepach sieci powstała wówczas strefa Rozrywki, do której co dwa tygodnie trafia specjalnie wyselekcjonowana oferta tytułów, bazująca na najnowszych trendach literackich i nowościach wydawniczych. Sieć prowadzi także akcje specjalne, np. od 2014 r. wprowadzając do oferty książki nominowane do nagrody NIKE oraz angażuje się w wydarzenia promujące czytelnictwo, takie jak np. projekt „Książka na św. Jana”, zainicjowany przez Press Club Polska. 

Kolejnym krokiem w działalności sieci sklepów Biedronka w zakresie szerzenia idei czytelnictwa wśród klientów jest konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, którego równoległym celem jest również promocja utalentowanych pisarzy i ilustratorów, których prace nie były wcześniej publikowane. Obecnie trwa trzecia edycja konkursu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH