Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka i Kompania Piwowarska zachęcają do zbierania surowców wtórnych

  • Autor: pr
  • Data: 06-05-2014, 14:01

9 i 10 maja sieć sklepów Biedronka i Kompania Piwowarska po raz trzeci zapraszają do wzięcia udziału w ogólnopolskiej akcji ekologicznej „Zgrani z naturą". W tym roku okazją do zbierania surowców wtórnych będą obchody „Dnia bez śmiecenia". Podczas ubiegłorocznej edycji, przeprowadzonej w 12 polskich miastach, udało się zgromadzić ponad 7,5 tony surowców wtórnych.

W najbliższy piątek i sobotę każdy, kto w godzinach od 10.00 do 18.00 przyniesie minimum 5 szklanych lub aluminiowych opakowań do wybranych sklepów Biedronka, dostanie w zamian sadzonkę goździków. Otrzyma także informacje, w jaki sposób prawidłowo segregować odpady. W akcji biorą udział placówki w Koszalinie, Pruszczu Gdańskim, Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Białymstoku, Wrocławiu, Tychach, Kielcach, Krakowie, Lublinie i Pabianicach.

- Po raz kolejny zaangażowaliśmy się w akcję zbiórek surowców wtórnych, gdyż mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywa edukacja i promowanie proekologicznego zachowania. Poprzez organizację akcji „Zgrani z naturą", staramy się przekonać naszych klientów, że dzięki segregacji odpadów, ograniczaniu zużycia wody i prądu czy korzystaniu z wielorazowych toreb mogą oni pozytywnie wpływać na środowisko naturalne - mówi Sylwia Krzyżycka, Dyrektor Działu Kontroli Jakości i Ochrony Środowiska Jeronimo Martins Polska S.A.

Podczas dwóch poprzednich edycji, udało się zebrać łącznie 17 tysięcy kilogramów szkła i prawie 600 kilogramów aluminium. Każdorazowo w akcji udział brało kilka tysięcy osób, którym rozdano prawie 18 tysięcy toreb „eco". W 2013 roku najwięcej szkła zebrali mieszkańcy Białegostoku, a aluminium - mieszkańcy Płocka.

- Od ponad siedmiu lat prowadzimy w Kompanii Piwowarskiej program edukacji ekologicznej „Zgrani z naturą", w ramach którego zachęcamy między innymi pracowników i ich rodziny do działań na rzecz ochrony środowiska w ich najbliższym otoczeniu. Cieszymy się tym bardziej, że z roku na rok działamy w coraz szerszej koalicji i docieramy z edukacją do coraz większej grupy osób w całym kraju - mówi Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. public affairs w Kompanii Piwowarskiej.

Zbiórka zbiega się w czasie z „Dniem bez śmiecenia", który jest inicjatywą młodzieży z kilkunastu krajów Europy i został zainicjowany na międzynarodowym spotkaniu Europejskiego Ekoparlamentu Młodzieży. W Polsce działania związane z obchodami koordynuje Organizacja Odzysku Rekopol, która jest jednocześnie partnerem akcji „Zgrani z naturą".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.