REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka i Lidl chcą konkurować z Rossmannem

  • Autor: biztok.pl
  • Data: 22-04-2014, 21:13

Dyskonty dały się mocno we znaki i hipermarketom i małym sklepikom osiedlowym. Zagarnęły dla siebie ponad połowę rynku wina i celują w kolejne nisze. Także te, które dziś obstawiają silni rywale, jak Rossmann w sieciach drogerii - podaje serwis biztok.pl.

REKLAMA

To właśnie drogerie - jak zauważa "Rzeczpospolita" - mogą być polem następnego starcia dyskontów z konkurencją. W dyskontach można już kupić nie tylko kosmetyki pod marką własną Biedronki czy Lidla, ale też produkty jak L'Oreal, Palmolive, Soraya czy Dove.

Podczas promocji wchodzą do dyskontów tak znane firmy jak Oceanic (marka AA), czy Irena Eris z serią młodzieżową Under Twenty. I powoli się z tym kanałem sprzedaży oswajają.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH