Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka i Lidl chcą konkurować z Rossmannem

  • Autor: biztok.pl
  • Data: 22-04-2014, 21:13

Dyskonty dały się mocno we znaki i hipermarketom i małym sklepikom osiedlowym. Zagarnęły dla siebie ponad połowę rynku wina i celują w kolejne nisze. Także te, które dziś obstawiają silni rywale, jak Rossmann w sieciach drogerii - podaje serwis biztok.pl.

To właśnie drogerie - jak zauważa "Rzeczpospolita" - mogą być polem następnego starcia dyskontów z konkurencją. W dyskontach można już kupić nie tylko kosmetyki pod marką własną Biedronki czy Lidla, ale też produkty jak L'Oreal, Palmolive, Soraya czy Dove.

Podczas promocji wchodzą do dyskontów tak znane firmy jak Oceanic (marka AA), czy Irena Eris z serią młodzieżową Under Twenty. I powoli się z tym kanałem sprzedaży oswajają.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH