REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka i Lidl co tydzień wydają miliony na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 07-02-2014, 10:20

Według danych firmy Nielsen za okres 27.01-02.02 sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną 4,6 mln zł. W zestawieniu marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazły się również Biedronka - 2,3 mln zł oraz Media Expert - 3,1 mln zł.

REKLAMA

Najwięcej na reklamę wydała sieć Play - aż 6,9 mln zł.

Wydatki są podane według oficjalnych cenników telewizyjnych.

Łącznie na reklamę żywność przeznaczono 57,4 mln zł.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mirek 07-02-2014, 14:00:
"W roku 2013 roczne obroty sieci Aldik w Polsce wyniosły 107 mln litów (130 mln złotych) i były o 23 proc. wyższe w porównaniu do obrotów z okresu 10 miesięcy 2012 roku. Warto przypomnieć, że litewski operator przejął lubelską spółkę 1 marca 2012 r" czy oni porównuja 10 miesiecy 2012r do 12 miesiecy 2013? Przeciez wiadomo ze porownujac te 2 rozne okresy wyjdzie wzrost:))) Gdyby porownali 12 miesiecy 2012r do 12 miesiecy 2013 to wzrostu by nie bylo....

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH