REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka i Lidl wśród firm, które najwięcej wydają na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 28-03-2012, 11:40

W trzecim tygodniu marca wydatki na reklamę żywności w telewizji wyniosły 83 415 264 zł, czyli nadal najwięcej ze wszystkich sektorów. W zestawieniu TOP 10 znalazły się dwie marki sieci spożywczych: Biedronka z wydatkami rzędu 4 167 294 zł (tydzień wcześniej było to 6 636 000 zł) oraz Lidl, który wydał w tym czasie 3 957 735 zł i powrócił do zestawienia.

REKLAMA

Dane gromadzone przez ABG Nielsen pokazują wydatki wyliczane na podstawie oficjalnych cenników stacji TV.

Najwięcej ze wszystkich marek na reklamę wydają sieci komórkowe: Orange (17 429 595 zł), Plus (8 122 720 zł) oraz Play (7 147 343 z).

 

 

 

 

 

Więcej na: www.dlahandlu.pl

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH