Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka i Lidl wśród firm, które najwięcej wydają na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 28-03-2012, 11:40

W trzecim tygodniu marca wydatki na reklamę żywności w telewizji wyniosły 83 415 264 zł, czyli nadal najwięcej ze wszystkich sektorów. W zestawieniu TOP 10 znalazły się dwie marki sieci spożywczych: Biedronka z wydatkami rzędu 4 167 294 zł (tydzień wcześniej było to 6 636 000 zł) oraz Lidl, który wydał w tym czasie 3 957 735 zł i powrócił do zestawienia.

Dane gromadzone przez ABG Nielsen pokazują wydatki wyliczane na podstawie oficjalnych cenników stacji TV.

Najwięcej ze wszystkich marek na reklamę wydają sieci komórkowe: Orange (17 429 595 zł), Plus (8 122 720 zł) oraz Play (7 147 343 z).

 

 

 

 

 

Więcej na: www.dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH