Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Biedronka liderem wydatków na reklamy TV. Lidl na 4. miejscu

W okresie 31.07 - 6.08 Biedronka wyraźnie przyspieszyła z reklamą swoich produktów w telewizji. Do tej pory palmę pierwszeństwa wiodła sieć Lidl, który w zestawieniach brandów z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdował się w pierwszej trójce. Teraz na podium jest Biedronka (zaraz za marką Plus), która na reklamę w telewizji wydała w tydzień 8 012 295 zł.

Plus przeznaczył na reklamę 8 432 508 zł. Trzecie miejsce należy do Playa (7 232 024 zł), a czwarte do sieci Lidl (6 398 348 zł). Kolejne miejsca zajmują: T-Mobile (5 464 192 zł), Allegro (4 874 389 zł), Dove (3 544 080 zł), ING Bank Śląski (3 244 380 zł), Winiary (2 920 412 zł) oraz Nivea (2 728 291 zł).

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

reklama Biedronki RSS ALERT    /    reklamy telewizyjne RSS ALERT    /    reklama w TV RSS ALERT    /    reklama Lidl RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.