Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka liderem wydatków na reklamy TV. Lidl na 4. miejscu

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 16-08-2017, 12:54

W okresie 31.07 - 6.08 Biedronka wyraźnie przyspieszyła z reklamą swoich produktów w telewizji. Do tej pory palmę pierwszeństwa wiodła sieć Lidl, który w zestawieniach brandów z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdował się w pierwszej trójce. Teraz na podium jest Biedronka (zaraz za marką Plus), która na reklamę w telewizji wydała w tydzień 8 012 295 zł.

Plus przeznaczył na reklamę 8 432 508 zł. Trzecie miejsce należy do Playa (7 232 024 zł), a czwarte do sieci Lidl (6 398 348 zł). Kolejne miejsca zajmują: T-Mobile (5 464 192 zł), Allegro (4 874 389 zł), Dove (3 544 080 zł), ING Bank Śląski (3 244 380 zł), Winiary (2 920 412 zł) oraz Nivea (2 728 291 zł).

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH