Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Biedronka, Lidl i Carrefour chcą zarobić na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej

Biedronka, Lidl i Carrefour z okazji zbliżających się mistrzostw Europy przygotowały dla klientów wiele atrakcji. To dobry sposób na dodatkowy zarobek, promocję oraz uzyskanie przychylności klientów.

Biedronka, Lidl i Carrefour chcą zarobić na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej
Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-06-2016, 12:32

Od 2 do 15 czerwca (lub do wyczerpania zapasów) w sklepach Biedronka dostępne będą m.in. szaliki kibica, flagi, damskie i męskie T-shirty kibica. Wśród oficjalnych produktów Reprezentacji Polski w piłce nożnej znalazły się artykuły z wizerunkami piłkarzy: pościel, ręczniki, poduszki i koce, kubki termiczne czy termosy, a także książki o reprezentantach. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Wspieramy naszych”. Biedronka jest też Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski.

Lidl przygotował oficjalne, licencjonowane przez UEFA stroje dla dzieci i dorosłych oraz wybór piw i przekąsek. Dla dzieci przygotował m.in. koszulki w różnych wzorach z logo EURO 2016, dla dorosłych – męskie i damskie koszulki w czterech wzorach z logo EURO 2016.  

Carrefour Polska ruszył z interaktywną loterią piłkarską i funduje ponad 730 tysięcy nagród. Od 1 czerwca we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce klienci mogą wziąć udział w Piłkarskiej Loterii Carrefour. Dla miłośników piłki nożnej i nie tylko, sieć przygotowała łącznie kilkaset tysięcy nagród, w tym między innymi: sprzęt RTV, vouchery sportowe o wartości 15.000 zł oraz akcesoria kibica. Dzięki użyciu nowych technologii, uczestnicy loterii będą mogli poczuć atmosferę piłkarskich rozgrywek na terenie hipermarketów Carrefour.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    mistrzostwa Europy RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Ja 2016-06-03 13:25:21
    A Żabka z fajnym terminarzem w bardzo wygodnym formacie Z-CARD (po złożeniu jak karta kredytowa)? Dziś trafiłem! Znakomity pomysł.
  • buc 2016-06-06 19:10:05
    cwele
  • matgnbjtmagq 2016-06-06 19:13:19
    huj

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.