Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka, Lidl, Rafaello, Ptasie Mleczko wśród najsilniejsze marki w Polsce

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 09-12-2013, 21:37

Millward Brown przeprowadził badanie najsilniejszych marek w Polsce w 2013 r. Na podium znalazły się WOŚP, Rafaello oraz Ptasie Mleczko. Marka Biedronka znalazła się na 17. miejscu a Lidl na 50.

Biedronka znalazła się również na 3. miejscu wsród marek o największej adekwatności (odpowiedznia cena, promocja i reklama, opakowanie, dystrybucja i merchandising) oraz w zestawieniu 20 marek o największej wiedzy (głębokie zrozumienie tego, czym jest dana marka) i największym szacunku.

Jak podaje organizacja, posiadanie marki jest dzisiaj koniecznością. Konsumenci mają dzisiaj do wyboru więcej opcji niż kiedykolwiek. Ich siła nabywcza i wymagania rosną. Rośnie również znaczenie private labels.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH