Biedronka ma 50 sklepów franczyzowych
Plany rozwoju sieci we współpracy z partnerami franczyzowymi Biedronka ujawniła w 2013 r. Pod jego koniec działało ok. 20 sklepów w tej formie. Rok później - 45 placówek, natomiast obecnie - 50 - donosi Handel Extra.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Ograniczenie handlu w niedzielę przełożyło się na rynek reklamowy
- Dyrektor Grupy Chorten zapowiada ekspansję: Niemal codziennie podpisujemy nową umowę z partnerem
Przedstawiciele Biedronki zapewniają, że projekt jest wciąż w fazie testów, stąd tak niewielka dynamika rozwoju. Ze względu na formułę sklepu - dyskont z przewagą produktów pod własnymi markami - nie jest to stricte franczyza w postaci najpopularniejszej w kanale sklepów spożywczych.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!