Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka ma uruchomić w tym roku sieć 50 sklepów w mniejszym formacie

Zgodnie z zapowiedziami szefa Jeronimo Martins, w tym roku sieć Biedronka ma uruchomić 50 sklepów w mniejszym formacie (400-500 mkw., czyli mniejsze o połowę od standardowej placówki). Według informacji serwisu dlahandlu.pl takie sklepy będą uruchamiane pod koniec trzeciego i w czwartym kwartale.

Biedronka ma uruchomić w tym roku sieć 50 sklepów w mniejszym formacie
fot. shutterstock

Obecnie firma ma ok. 400 sklepów o powierzchni poniżej 500 mkw., które były otwierane w poprzednich latach. Przykładem takiej placówki jest sklep w warszawskim Centrum Praskim Koneser, z powierzchnią sali sprzedaży 340 mkw. powierzchni.

Główni konkurenci sieci, czyli Lidl i Aldi prowadzą już testy małych konceptów miejskich. Na razie takie placówki funkcjonują poza granicami Polski. W marcu w Balham (dzielnica Londynu) ruszył pierwszy sklep pod szyldem Aldi Local. W ostatnim czasie również Lidl otwiera sklepy pod szyldem Lidl Mini.

Czy nowe, mniejsze Biedronki będą działały pod innym logo, np. Biedronka Express? Tego na razie nie wiadomo. Firma nie chce również zdradzić czy koncept będzie dostosowany wyłącznie to lokalizacji wielkomiejskich, czy też jest dedykowany także do mniejszych miejscowości. Wiadomo tylko, że skoro Biedronka ma otworzyć do końca roku 50 mniejszych sklepów, to musi się mocno spieszyć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Tomasz 2019-06-04 00:38:36
    Ciekawe czy będzie się dało przejść pomiędzy paletami i ogólnym balaganem ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.29.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.