Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka marką najbardziej kojarzoną z Euro 2012

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-06-2012, 15:21

Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, według badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych, zajmuje pierwsze miejsce wśród marek kojarzonych z trwającymi w Polsce i na Ukrainie Mistrzostwami Europy.

Badania IIBR "Monitoring reklam na EURO 2012", które miały na celu m.in. wskazanie marek najczęściej łączonych z turniejem wykazały, że sieć sklepów Biedronka, tuż przed meczem otwarcia, osiągnęła pozycję lidera i aktualnie jest marką najczęściej kojarzoną z mistrzostwami. W badaniu przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie 1500 osób w wieku od 15 do 50 lat, markę Biedronka wskazała ponad połowa ankietowanych (55 proc.). Oznacza to również dynamiczną zmianę w łączeniu konkretnych marek z tegorocznymi piłkarskimi rozgrywkami - w poprzedniej fali badania w związku z Mistrzostwami Europy 2012 Biedronkę identyfikowało 40 proc. ankietowanych.

Reklama sieci sklepów Biedronka, związana z kampanią „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową" również cieszyła się uwagą odbiorców. Kontakt z nią zadeklarowało aż 55 proc. badanych. Respondenci wskazali także na fakt, że reklama sieci odwołująca się do futbolowych rozgrywek, wyróżnia się na tle konkurencji. Ponad połowa z nich stwierdziła, że przyciąga uwagę i jest inna niż większość reklam. Co więcej, również ponad połowa badanych przyznała, że reklama im się zdecydowanie podoba. - Sieć Biedronka jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej dokłada wszelkich starań, aby imprezy sportowe odbywały się w duchu wspólnego kibicowania. Cieszy nas, że ta idea jest widoczna dla Polaków i że komunikacja sieci naszych sklepów pod hasłem spotyka się z ich sympatią - podkreśla Adam Manikowski, Dyrektor Marketingu sieci sklepów Biedronka.

W 2010 roku sieć sklepów Biedronka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Od tego momentu firma prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem "Wszyscy jesteśmy drużyną narodową". Sieć wspiera wydarzenia sportowe, adresowane do najmłodszych, takie jak dwie edycje Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro" czy rodzinne pikniki z Caritas Polska z okazji Dnia Dziecka, organizowane w tym roku także na sportowo.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH