Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka: Marki własne wyznaczają trendy i budują nowe kategorie

Marki własne stanowią główny filar rozwoju sieci sklepów Biedronka. Stanowią one o unikalności naszej oferty i wpływają na lojalność klientów. W Polsce marki własne posiadają ok. 20 proc. udział w rynku, a w Europie ok. 30 proc., co oznacza, że nadal mają one przestrzeń do rozwoju – mówi serwisowi dlahandlu.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska. Sieć wprowadza coraz więcej produktów marki własnej w kategoriach premium.

Biedronka: Marki własne wyznaczają trendy i budują nowe kategorie
Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska. Fot. materiały prasowe
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 26-11-2018, 11:14

- Marki własne są obecnie pełnoprawnymi uczestnikami rynku, a nawet wyznaczają trendy, budują nowe kategorie, a także odpowiadają na potrzeby żywieniowe coraz bardziej wymagających konsumentów. Klienci wciąż wybierają je przede wszystkim ze względu na atrakcyjną cenę (45 proc.), ale coraz ważniejsza staje się dla nich również ich jakość (40 proc.) porównywalna już do tej produktów markowych – mówi Michał Gontarz, powołując się na dane firmy Nielsen.

Jak podkreśla, marki własne stanowią główny filar rozwoju sieci sklepów Biedronka. - Stanowią one o unikalności naszej oferty i wpływają na lojalność klientów. Marki własne obecne są we wszystkich kategoriach produktowych. Wiele z nich stało się już lub wkrótce będzie liderami rynkowymi. Ze względu na profil działalności naszej sieci najwięcej produktów marki własnej występuje wśród artykułów spożywczych.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Gontarz RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    marki własne Biedronki RSS ALERT    /    Jeronimo Martins RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.