Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka może zyskać na sponsoringu piłki nożnej

  • Autor: press.pl
  • Data: 07-07-2010, 11:08
Biedronka może zyskać na sponsoringu piłki nożnej

Sponsoring reprezentacji narodowej piłki nożnej może wzmocnić markę Biedronka i przysporzyć jej klientów - uważają specjaliści od wizerunku - podaje press.pl.

- Sponsoring sportu może pomóc Biedronce wyjść z niskiej półki i przebić się do średniej. Może sprawić, że także zamożniejsi konsumenci będą przychodzić do jej sklepów - uważa Marek Wróbel, prezes Neuron PR. I dodaje, że ostatnie kampanie Biedronki podkreślają jakość, a nie taniość oferty.

Zdaniem Jerzego Ciszewskiego, prezesa Ciszewski PR, inwestycja Biedronki może się opłacić pod warunkiem, że marka - oprócz wsparcia polskiej piłki - sporą część budżetu przeznaczy na przemyślaną komunikację marketingową. - No i nie wolno zapominać o ryzyku związanym z przegraną naszej drużyny. Przykładem jest Francja; tamtejsi sponsorzy, wśród których jest Carrefour, nie kryją dezaprobaty z powodu odpadnięcia ich drużyny z mundialu - dodaje Ciszewski.

PR-owcy zauważają, że marka Biedronka już dawno poradziła sobie z problemem wizerunku złego pracodawcy. Teraz może chcieć rozprawić się z wizerunkiem taniej, ale mało jakościowej oferty.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Dostawca 08-07-2010, 09:47:
Co do jakości produktów marek własnych w Biedronce to wydaje mi się dyskusyjna, choć tak jest lepiej niż było. Cena raczej jest adekwatna do jakości. Np. mleko, w którym po 2 dniach w lodówce oddziela się woda i robi serwatka, miałki cukier czy mniejsze pojemności czy gramatury np. 450 g kawy Tchibo. Ale tak jest lepiej. Chociaż w Kauflandzie nie kombinują z gramaturami a i tak ceny mają niższe. Po prostu lepiej wyciskają z dostawców. Biedronka jest za duża i musi znosić grymasy niektórych dużych dostawców bo nikt inny im tego nie w takich ilościach zrobi. Wczoraj byłem w Biedronce i nie było zbyt dużo produktu na półkach, a raczej było mało.
  • D.M. 08-07-2010, 09:19:
Biedronka już od roku poradziła sobie też z jakością sprzedawanych produktów.Oferują BARDZO DOBRĄ JAKOŚĆ za realne ceny, poprzez duży obrót.Klientami są ludzie o różnych docodach - produkty zawsze świeże i supr jakości - nabiał i czekolady przodują. Gratulacje, tak dalej.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH