Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka namawia do czytania etykiet na produktach

  • Autor: pr
  • Data: 15-01-2015, 12:56

14 stycznia, po raz kolejny, w sklepach sieci Biedronka ruszyła akcja edukacyjna "Czytaj etykiety", podczas której klientom udzielane są porady dietetyczne. Akcja prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

W obliczu danych Światowej Organizacji Zdrowia, według których wskaźnik otyłości w Polsce wynosi 16 proc., istotna jest popularyzacja wiedzy na temat profilaktyki. Zwiększenie aktywności fizycznej oraz zdrowe żywienie polegające m.in. na zmniejszeniu spożycia tłuszczów i cukru to sposoby na ograniczenie otyłości.

Aby odpowiednio się odżywiać, potrzebna jest wiedza na temat składników produktów spożywczych i umiejętność analizy składu podanego na etykietach. Akcja edukacyjna „Czytaj etykiety" ma na celu nauczenie klientów sieci Biedronka poprawnego interpretowania informacji podanych na etykietach produktów spożywczych, a tym samym podejmowania racjonalnych decyzji, które wpływają na stan zdrowia.

Od 14 stycznia do 18 marca br. w każdą środę, w wybranych sklepach Biedronka na terenie województwa mazowieckiego, klienci sieci mogą skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet produktów spożywczych. Poradom towarzyszy akcja informacyjna przeprowadzona w sklepach na terenie całego kraju.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka, mającej ponad 2500 sklepów w ponad 900 miejscowościach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Renata 08-06-2015, 09:12:
Taka alma też promuje czytanie etykiet, ale z tego co widzę to sama pod sobą dołki kopie, ze zdrową żywnością to to ich food&joy wiele wspólnego nie ma :/ sto razy bardziej wolę podjechać do biedronki
  • beata 29-05-2015, 10:19:
Ciekawe jest to, że taka biedronka promuje czytanie etykiet i sama ma swojej ofercie produkty warte uwagi, a taka Alma powołuje specjalną fundacje i jakoś specjalnie nie dba o jakość wielu produktów, które teorertycznie powinny być zdrowe i naturalne.
  • malizna 17-01-2015, 12:00:
Dla N.K.
WG mnie to żaden zakład produkujący żywność inną od eko/bio/bezglutenowej nie może produkować zawierającej alergeny (chociażby je!). Jestem od półtora roku pracownikiem firmy importującej kuchnię śródziemnomorską i ojcem dziecka (dłużej niż 1i1/2) będącego na "bezglucie" więc trochę wiem na ten temat; tylko że same oznaczenia produktu i czyszczenie linii da niewiele- co do Biedrony to jest tak dużym odbiorcą że podaje recepturę na dany produkt i nie wolno im nawalić co do składu i ilości- zapotrzebowania!! Dlatego manufaktury nigdy nie będą zainteresowane współpracą z tą firmą.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH