Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Biedronka: Nasza komunikacja na Facebooku dociera średnio do ponad 6 mln użytkowników

Uruchomienie profilu w serwisie społecznościowym Facebook było dla nas kolejnym krokiem w stronę lepszej komunikacji z klientami. Na Facebooku koncentrujemy się przede wszystkim na tematach związanych z ofertą produktową i aktualnymi akcjami promocyjnymi - podało biuro prasowe Jeronimo Martins Polska.

Biedronka: Nasza komunikacja na Facebooku dociera średnio do ponad 6 mln użytkowników
fot. facebook.com/BiedronkaCodziennie/

- Do tej pory służyły temu materiały w sklepach oraz informacje na stronie internetowej. Nadal jednak traktujemy okres od uruchomienia profilu jako czas sprawdzania preferencji naszych klientów odnośnie częstotliwości i tematyki postów. Szczególnie cenne jest też dla nas poznawanie pomysłów naszych fanów odnośnie produktów czy usprawniania obsługi w sklepach. Aktualnie nasza komunikacja na Facebooku dociera średnio do ponad 6 milionów użytkowników. Stronę na Facebooku polubiło ponad 85 tys. klientów Biedronki - podało biuro prasowe JMP.

Biedronka zadebiutowała na Facebooku pod koniec marca br. 

Obecnie Facebook ma ponad 1,5 miliarda użytkowników i jest największym graczem spośród sieci społecznościowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    Jeronimo Martins RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    media społecznościowe a handel RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.121.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.