Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka odpowiada na kampanię promującą marki własne Lidla

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 21-09-2016, 11:58

Lidl ruszył z ogólnopolską kampanią promującą marki własne Lidla. Twarzą akcji "Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu” jest Dorota Wellman. W odpowiedzi Biedronka zainwestowała w akcję "Satysfakcja gwarantowana". Sieć przekonuje klientów do marek własnych hasłem "Miliony Polaków nie mogą się mylić wybierając nasze produkty".

Akcja promocyjna Biedronki prowadzona jest we wszystkich sklepach sieci w okresie od poniedziałku 19.09.2016 do niedzieli 25.09.2016 r.

Uczestnikiem akcji promocyjnej może być każda osoba, która w  czasie trwania akcji dokona w
sklepach Biedronka zakupu co najmniej  jednego z produktów: sok pomarańczowy Riviva 2l, serek Tutti homogenizowany 175 g, serek Tutti homogenizowany 4-pak 600g, zachowa paragon dokumentujący zakup oraz posiada zarejestrowaną kartę „Moja Biedronka”.

Więcej na www.dlahandlu.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH