Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka odpowiada na zarzuty dotyczące podobnej do Lidla akcji lojalnościowej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-09-2016, 15:26
Biedronka odpowiada na zarzuty dotyczące podobnej do Lidla akcji lojalnościowej
fot. materiały prasowe Biedronki

Pod koniec sierpnia Biedronka wystartowała z akcją Gang Świeżaków, w ramach której otrzymać można pluszaka w kształcie owocu czy warzywa. Portal wp.pl zwrócił uwagę na to, że akcja ta jest bardzo podobna do zeszłorocznej akcji portugalskiego oddziału Lidla. Lidl w Polsce nie chce komentować tych informacji. Biedronka wydała oświadczenie, w którym wyjaśnia, że jej akcja prowadzona jest we współpracy z międzynarodową agencją marketingu lojalnościowego TCC, która jest autorem koncepcji tej akcji i posiada wszystkie prawa do jej realizacji.

- Sieć Biedronka jest niekwestionowanym liderem w sprzedaży produktów świeżych, stawiając na najwyższą jakość m.in. oferowanych owoców i warzyw i promując ich spożycie, zwłaszcza wśród najmłodszych (przykłady: kampania „5 garści zdrowia” realizowana we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia; warsztaty kulinarno-edukacyjne dla uczniów „Zielona Kraina”). Akcja ze Świeżakami jest więc pomysłem, który w naturalny sposób uzupełnia dotychczas prowadzone działania - czytamy w oświadczeniu przysłanym przez Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

- Akcja prowadzona obecnie w sieci Biedronka jest realizowana we współpracy z międzynarodową agencją marketingu lojalnościowego TCC, która jest autorem koncepcji tej akcji i posiada wszystkie prawa do jej realizacji. Akcje oparte na podobnej koncepcji TCC przeprowadza od kilku lat, w wielu krajach i we współpracy z różnymi sieciami handlowymi - tłumaczy Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A i podaje przykłady kampanii agencji TCC realizowanych z innymi sieciami handlowymi. 

Podobne kampanie zostały wcześniej zrealizowane m.in.:

- w sieci Billa w Czechach, Rosji, Austrii i na Ukrainie (2012 i 2014 rok),

- w Carrefour w Hiszpanii (2012 i 2013 rok),

- w sieci Penny (Niemcy, Węgry, Rumunia, 2013-2016 rok),

- w sieci SPAR w Chinach (2014 rok),

- w sieci Fruit & Veg w Republice Południowej Afryki (2016 rok)

i w wielu innych. 

Ogółem do tej pory przeprowadzono 60 takich kampanii w 24 krajach na całym świecie. 

Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A. podaje, że sieć Biedronka w Polsce realizuje akcję „Gang Świeżaków” w sposób innowacyjny, poprzez premiowanie dodatkowymi punktami zakupu warzyw i owoców oraz użycie karty lojalnościowej.

- W ten sposób wzbogacamy pierwotny mechanizm koncepcji realizowany w innych krajach i kontynuujemy wyróżnienie w naszej ofercie kategorii produktów świeżych, które przede wszystkim pochodzą od polskich producentów - tłumaczy Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A. i dodaje, że Biedronka ma obecnie wyłączne prawo do realizacji takiej akcji w Polsce w oparciu o umowę z TCC, która gwarantuje możliwość przeprowadzenia takiej kampanii na rynku polskim, z poszanowaniem dla wszelkich praw osób trzecich.

- Ponadto, prawa do nazwy „Gang Świeżaków” w Polsce na wyłączność należą naszej spółce - wyjaśnia Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

Zapraszamy również do przeczytania poniższego tekstu:

Biedronka z podobną akcją lojalnościową co Lidl. Prawnicy Lidla przyjrzą się sprawie

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Rafix1983 14-09-2016, 10:12:
Może warto nauczyć się czytać ze zrozumieniem...kampania należy do innej firmy a w Polsce na mocy umowy właścicielem jest Biedronka. Jeśli doszło do naruszenia zwyczaju, czy wręcz prawa, to z całą pewności przez firmę TCC. Na marginesie, idiotyczne zachowanie Lidla spowodowało, że akcja, której nie zauważyłem w innych media jest mi teraz doskonale znana. Brawo Lidl za wsparcie marketingu Biedronki.
  • iberyjski mistrz świata 14-09-2016, 05:59:
Retoryka portugalskich firm w Polsce : jak tu odpowiedzieć, aby nic nie powiedzieć !

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 491) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.