Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka odpowiada na zarzuty dotyczące podobnej do Lidla akcji lojalnościowej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-09-2016, 15:26
Biedronka odpowiada na zarzuty dotyczące podobnej do Lidla akcji lojalnościowej
fot. materiały prasowe Biedronki

Pod koniec sierpnia Biedronka wystartowała z akcją Gang Świeżaków, w ramach której otrzymać można pluszaka w kształcie owocu czy warzywa. Portal wp.pl zwrócił uwagę na to, że akcja ta jest bardzo podobna do zeszłorocznej akcji portugalskiego oddziału Lidla. Lidl w Polsce nie chce komentować tych informacji. Biedronka wydała oświadczenie, w którym wyjaśnia, że jej akcja prowadzona jest we współpracy z międzynarodową agencją marketingu lojalnościowego TCC, która jest autorem koncepcji tej akcji i posiada wszystkie prawa do jej realizacji.

- Sieć Biedronka jest niekwestionowanym liderem w sprzedaży produktów świeżych, stawiając na najwyższą jakość m.in. oferowanych owoców i warzyw i promując ich spożycie, zwłaszcza wśród najmłodszych (przykłady: kampania „5 garści zdrowia” realizowana we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia; warsztaty kulinarno-edukacyjne dla uczniów „Zielona Kraina”). Akcja ze Świeżakami jest więc pomysłem, który w naturalny sposób uzupełnia dotychczas prowadzone działania - czytamy w oświadczeniu przysłanym przez Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

- Akcja prowadzona obecnie w sieci Biedronka jest realizowana we współpracy z międzynarodową agencją marketingu lojalnościowego TCC, która jest autorem koncepcji tej akcji i posiada wszystkie prawa do jej realizacji. Akcje oparte na podobnej koncepcji TCC przeprowadza od kilku lat, w wielu krajach i we współpracy z różnymi sieciami handlowymi - tłumaczy Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A i podaje przykłady kampanii agencji TCC realizowanych z innymi sieciami handlowymi. 

Podobne kampanie zostały wcześniej zrealizowane m.in.:

- w sieci Billa w Czechach, Rosji, Austrii i na Ukrainie (2012 i 2014 rok),

- w Carrefour w Hiszpanii (2012 i 2013 rok),

- w sieci Penny (Niemcy, Węgry, Rumunia, 2013-2016 rok),

- w sieci SPAR w Chinach (2014 rok),

- w sieci Fruit & Veg w Republice Południowej Afryki (2016 rok)

i w wielu innych. 

Ogółem do tej pory przeprowadzono 60 takich kampanii w 24 krajach na całym świecie. 

Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A. podaje, że sieć Biedronka w Polsce realizuje akcję „Gang Świeżaków” w sposób innowacyjny, poprzez premiowanie dodatkowymi punktami zakupu warzyw i owoców oraz użycie karty lojalnościowej.

- W ten sposób wzbogacamy pierwotny mechanizm koncepcji realizowany w innych krajach i kontynuujemy wyróżnienie w naszej ofercie kategorii produktów świeżych, które przede wszystkim pochodzą od polskich producentów - tłumaczy Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A. i dodaje, że Biedronka ma obecnie wyłączne prawo do realizacji takiej akcji w Polsce w oparciu o umowę z TCC, która gwarantuje możliwość przeprowadzenia takiej kampanii na rynku polskim, z poszanowaniem dla wszelkich praw osób trzecich.

- Ponadto, prawa do nazwy „Gang Świeżaków” w Polsce na wyłączność należą naszej spółce - wyjaśnia Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

Zapraszamy również do przeczytania poniższego tekstu:

Biedronka z podobną akcją lojalnościową co Lidl. Prawnicy Lidla przyjrzą się sprawie

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Rafix1983 14-09-2016, 10:12:
Może warto nauczyć się czytać ze zrozumieniem...kampania należy do innej firmy a w Polsce na mocy umowy właścicielem jest Biedronka. Jeśli doszło do naruszenia zwyczaju, czy wręcz prawa, to z całą pewności przez firmę TCC. Na marginesie, idiotyczne zachowanie Lidla spowodowało, że akcja, której nie zauważyłem w innych media jest mi teraz doskonale znana. Brawo Lidl za wsparcie marketingu Biedronki.
  • iberyjski mistrz świata 14-09-2016, 05:59:
Retoryka portugalskich firm w Polsce : jak tu odpowiedzieć, aby nic nie powiedzieć !

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH