REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka planuje rozwój marki własnej

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 22-01-2014, 14:27
Biedronka planuje rozwój marki własnej

Według raportu Nielsena, najchętniej kupowane produkty pod marką własną to nabiał (32%), makarony, ryż, kasze, mąki (30%), kawa i herbata (25%). Według tego samego raportu aż 66% ankietowanych postrzega marki własne jako „sposób na oszczędne zakupy", a ponad połowa z nich uważa, że „marki własne są coraz lepszej jakości".

REKLAMA

- W naszym asortymencie obecnie ok. 60 proc. stanowią marki dedykowane sieci Biedronka. Marki własne, tworzone przez dystrybutorów, coraz częściej są traktowane i odbierane przez klientów jako samodzielne, silne brandy, na równi z producenckimi. Marka produktu jest tylko jednym z czynników, którymi kierują się klienci przy wyborze produktu - na równi z jego składem, jakością czy opakowaniem - komentuje Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska S.A.

Oczywiście, wyróżniającą się na rynku grupę stanowią znane i lubiane marki z długoletnią historią, które renomę i zaufanie budują od lat, i które często w znaczącym stopniu wpływają na decyzje zakupowe. Najczęściej jednak przypisanie określonego brandu do kategorii tzw. marek własnych lub tzw. marek producenckich może stanowić dla klientów trudność - w większej mierze jest to kategoryzacja stosowana wewnątrz branży handlowej - dodaje Alfred Kubczak.

- Wspólnie z naszymi partnerami handlowymi jesteśmy jednym z liderów w budowaniu silnych marek. Warto przypomnieć, że codziennie ponad 3,5 mln klientów odwiedzają sklepy Biedronka, a zakupy w nich regularnie robi 76 proc. Polaków. Wiele marek dostępnych w sieci Biedronka ma wiodącą pozycję na rynku. Doskonałym przykładem są oferowane przez nas pieluszki DADA, które są liderem rynkowym w swojej kategorii. Innym przykładem jest ekspress na kapsułki Italico produkowany specjalnie dla naszej sieci wraz z uzupełniają linią kaw i akcesoriów. Rozwijamy oczywiście kategorie spożywcze marek własnych, m.in. FruVita, Kraina Mięsa, Marinero, Magnetic, Polaris. Wierzymy, że siłę marki buduje nie tylko odpowiednia komunikacja, ale także jej ścisły związek z sygnowanym produktem. W sieci Biedronka tzw. marki parasolowe są najczęsniej przypisane do jasno określonej kategorii produktów (np. nabiał, świeże mięso, ryby, napoje, przetwory etc.). Zamierzamy nadal kontynuować zrównoważony rozówj funkcjonujących marek, wykorzystując przy tym szeroką gamę istniejących narzędzi, takich jak materiały informacyjne w sklepach, ulotki i foldery, kanały internetowe czy kampanie marketingowe - informuje Alfred Kubczak.

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • feri 23-01-2014, 12:00:
żadna marka własna!!! nikt normalny nie kupi czegoś tam robionego z czegoś
tam , gdzieś tam....dziękuję, nie korzystam! Jest wieeeelka różnica w produktach ze znanych zakładów a produktami robionymi przez te same zakłady do różnych dyskontów!
  • Gerard 23-01-2014, 11:50:
Zbieranie żywności robią także i inne sieci - więc tym się Biedronka nie wyróżnia
  • Teofil 23-01-2014, 11:48:
Wprowadzając marki własne zabijają nasze własne - rodzime-gdzie PIS ? może by zawalczył i zablokował sieć ,żeby kasa nie uciekała z Polski

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH