Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka podbije małe miejscowości sklepami partnerskimi

  • Autor: Wiadomości Handlowe
  • Data: 17-09-2012, 18:29
Biedronka podbije małe miejscowości sklepami partnerskimi

Jak powiedział w rozmowie z „Wiadomościami Handlowymi" Pedro Soares dos Santos, dyrektor zarządzający grupy Jeronimo Martins obiekty (w małych miejscowościach, zamieszkałych nawet przez 4 tys. osób - red.) zostały uruchomione na podstawie tzw. umów o współpracy handlowej ze sklepami niezależnymi, które obecnie testujemy.

Jak informuje Pedro Soares dos Santos, to luźna forma kooperacji zbliżona do franczyzy, gdzie placówka zmienia nazwę na Biedronka i przejmuje nowy layout, wystrój oraz asortyment.

Według dyrektora zarządzającego grupy Jeronimo Martins to właśnie poprzez ten model współpracy Biedronka wzmocni swoją obecność na polskiej prowincji. Przedstawiciel portugalskiej spółki spodziewa się, że ta forma (rozwoju sieci - red.) może być decydująca w realizacji ostatniej fazy planu ekspansji do 2015 roku.


Jednocześnie Pedro Soares dos Santos zaznaczył w komentarzu dla „WH", że Biedronka „nie wchodzi do każdego miejsca i wybiera głównie lokalizacje w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców".

Przypomnijmy, że biedronka ma obecnie w Polsce prawie 2 tys. sklepów, kolejne 1000 placówek ma zostać uruchomione do 2015 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • poczytajcie 18-09-2012, 08:41:

Poniżej tekst ze strony UOKiK....to jest nie do wiary jak rzeczywistość jest inna od życia - polecam lekturę !



Misją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest podnoszenie dobrobytu konsumentów poprzez ochronę i tworzenie warunków dla funkcjonowania konkurencji. Dzięki tym działaniom wzmocniona zostaje konkurencyjność przedsiębiorstw działających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a poprzez to Urząd przyczynia się do rozwoju gospodarczego Polski.

Wizją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest cieszący się powszechnym autorytetem i zaufaniem wśród konsumentów i przedsiębiorców organ ochrony konkurencji i konsumentów, którego praca przyczynia się do sukcesu gospodarczego Polski oraz Unii Europejskiej.

Misja i wizja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów szczegółowo przedstawiona jest w programie rozwoju Urzędu, określającym nadrzędne cele i kierunki działania dla dobra Rzeczypospolitej Polskiej.
  • kilometr 18-09-2012, 08:36:
POpieram i PO co te biedry drogi UOKiKu ? PO co nie widzisz Pani Prezes krzywdy drobnych handlowców - może nie chcesz widzieć ?
  • globetroter 18-09-2012, 08:09:
nie ma drugiego kraju który tak by dał d.u.p.y.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 784) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH