Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka poddaje reformulacji produkty marki własnej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-04-2016, 11:04
Biedronka poddaje reformulacji produkty marki własnej
Biedronka poddaje reformulacji produkty marki własnej. Fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl

Biedronka sukcesywnie stawia na poszerzanie oferty zdrowej żywności. W tym celu od 2009 roku współpracuje z Instytutem Żywności i Żywienia. – Jednym z efektów tej współpracy jest reformulacja kolejnych produktów dostępnych pod markami własnymi Biedronki w celu poprawy ich wartości odżywczej – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

– Stała poprawa profilu żywieniowego produktów marki własnej jest jednym z filarów polityki żywieniowej Jeronimo Martins. Udoskonalanie składu produktów każdorazowo polega na  redukcji składników, których konsumpcja w nadmiernych ilościach może nieść niekorzystne skutki dla zdrowia, co w praktyce oznacza, że w wybranych produktach marki własnej odpowiednio redukowana jest ilość cukru, soli czy też tłuszczu – tłumaczy serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

Dodaje, że zmiany te dotyczą zarówno produktów aktualnie dostępnych w sprzedaży, jak również nowości marek własnych wprowadzanych do oferty.

– Podążając za rekomendacjami ekspertów z  Instytutu Żywności i Żywienia (IŻŻ), już trzeci rok z rzędu poddaliśmy reformulacji kolejne produkty dostępne pod markami własnymi naszej sieci w celu poprawy ich wartości odżywczej – wyjaśnia Biuro Prasowe.

Podkreśla, że w ten sposób w 2015 roku, w ramach produktów przetworzonych Biedronki, na rynek wprowadzonych zostało mniej o ponad 274 ton cukru, 69 ton soli i 11 ton tłuszczu.

– Realizacja przyjętej polityki to wyzwanie, które będziemy kontynuować, nie tylko w 2016 roku, ale także w dalszych nadchodzących latach – informuje Biuro Prasowe. 

Jeronimo Martins Polska stale rozszerza ofertę produktów z tzw. „zdrowej półki”. Potwierdzeniem tego są linie produktów takich, jak m.in. „VitalFresh”, „Plony Natury”, czy „Vitanella”. 

– Jedną z inicjatyw, którą zaproponowaliśmy w 2015 r. polskim konsumentom jest linia produktów „kcalculation - licz kalorie!". Są to przekąski i dania gotowe o niskiej kaloryczności per opakowanie jednostkowe. Jest to odpowiedź na rekomendacje WHO, aby zmniejszać wielkość porcji wyrobów, które są zazwyczaj spożywane w całości, jeśli chodzi o opakowanie jednostkowe – tłumaczy Biuro Prasowe.

Biedronka wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia prowadzi również projekty edukacyjne.

– Dwukrotnie angażowaliśmy się wspólnie w akcję „Czytaj etykiety”, której celem było nakłonienie konsumentów do sprawdzania informacji żywieniowych na etykietach przy wyborze artykułów. Prowadzimy także program „5 garści zdrowia” promujący spożycie warzyw i owoców, którego IŻŻ jest partnerem – podkreśla Biuro Prasowe. 

Właścicielem Biedronki – sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2650 sklepów w ponad tysiącu miejscowości, jest firma Jeronimo Martins Polska, która w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mariano 12-04-2016, 09:38:
Ktoś tam jeszcze kupuje???? Pies mi zdechł od ich "marek" własnych !!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.