Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka podpisała umowę z nową marką kosmetyczną

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 03-07-2014, 11:09

2 lipca spółka Miraculum podpisała umowę z Jeronimo Martins. Na jej podstawie spółki ustaliły testowe (okres 1-3 miesięcy) wprowadzenie jednego z produktów do sprzedaży we wskazanym przez Jeronimo centrum dystrybucyjnym sieci Biedronka.

Działalność spółki Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio znajdują się następujące marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Brutal, Wars, Lider, Być może, Gracja, Chopin oraz Paloma. W roku 2011 reaktywowana została marka kosmetyków słonecznych Mirasol. Wiosną 2012 roku portfolio zostało poszerzone o dwie marki kosmetyków do makijażu: Joko oraz Virtual.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH