Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka pojawi się na Facebooku i może wprowadzić płatności kartami

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-02-2014, 15:13
Biedronka pojawi się na Facebooku i może wprowadzić płatności kartami
Konferencja prasowa Biedronki; Alfred Kubczak dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska fot. zelaznastudio.pl

Sieć dyskontów Biedronka, do tej pory nieobecna na portalach społecznościowych, planuje taki ruch. Rozważa też wprowadzenie płatności kartami, gdy obniżą się koszty transakcyjne - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

- Media społecznościowe i Facebook to media bardzo wymagające nastawione na bezpośredni dialog z konsumentami. Przygotowujemy się od pewnego czasu, żeby pojawić się w mediach społecznościowych i proszę się spodziewać, że w nieodległej perspektywie się pojawimy - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnycyh Jeronimo Martins Polska.

- Przyglądamy się też wprowdzeniu płatnościom kartami i tylko koszty transakcyjne ograniczają nas przed wprowadzeniem tego rozwiązania, jednak istotne zmiany jakie są planowane od 1 lipca mogą też zmienić nasze podejście w tym temacie - dodaje.

Koszty obsługi transakcji kartowych w Polsce należą do najwyższych Europie i wynoszą średnio 1,3 proc. wartości transakcji.

Jednak zgodnie z ustawą o usługach płatniczych, która weszła w życie 1 stycznia 2014 roku, tzw. opłata interchange (podstawowa część opłaty ponoszonej przez akceptantów (sprzedawców) przy przyjmowaniu transakcji kartami płatniczymi) spadnie od 1 lipca 2014 roku i maksymalna stawka tej opłaty wyniesie 0,5 proc.

Sieć dyskontów Biedronka chce na koniec 2016 roku mieć minimum 3.200 placówek wobec ponad 2.400 placówek obecnie. W roku 2014 planowane jest uruchomienie ok. 300 kolejnych Biedronek.

Nakłady inwestycyjne w sieć sklepów Biedronka w Polsce wyniosą w 2014 roku ok. 2,1 mld złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ania 28-02-2014, 20:53:
A po co FB innym sieciom handlowym? Hmmm... to co zadajesz głupie pytania mb?
  • mb 28-02-2014, 09:23:
A po co Biedronce Facebook? Angażować zespół ludzi żeby odpisywać hejterom i czarnopijarowcom?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH