Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka pojawia się w mediach najczęściej spośród sieci handlowych

  • Autor: polskatimes.pl
  • Data: 10-10-2014, 15:04
Biedronka pojawia się w mediach najczęściej spośród sieci handlowych
Biedronka króluje w polskich mediach (fot. iszubin.pl)

W okresie od 1 lipca 2013r. do 30 czerwca br., Biedronka pojawiła się w ponad 5 tys. publikacji prasowych, wyprzedzając Tesco i sieć Carrefour. Jest ona najczęściej pojawiającą się w mediach marką wśród sieci handlowych - wynika z najnowszej edycji rankingu popularności medialnej Top Marka 2014 miesięcznika Press.

Publikacje dotyczące popularnej marki miały także największy zasięg oraz wartość ekwiwalentu reklamowego, czyli szacowanej kwoty potrzebnej do zakupu powierzchni reklamowej odpowiadającej artykułom. Wartość ta w przypadku sieci Biedronka wynosi ponad 200 mln zł. Niewiele gorzej wypadło Tesco z wynikiem ponad 160 mln zł - informuje polskatimes.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH