Biedronka poszerza ofertę o francuskie specjały

W majowym asortymencie Biedronki powracają francuskie specjały: sery, owoce morza, desery oraz wina.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Ograniczenie handlu w niedzielę przełożyło się na rynek reklamowy
- Gigantyczne promocje. Jak Biedronka i Lidl radzą sobie z niehandlowymi niedzielami?
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka, mającej ponad 2600 sklepów w ponad 900 miejscowościach.
Jeronimo Martins Polska S.A. współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi, a 9 na 10 produktów oferowanych w sieci sklepów Biedronka to produkty pochodzące z Polski. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. spółka zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!