Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka promuje w gazetkach ponad 150 różnych marek własnych

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 02-12-2011, 12:43

Liczba marek własnych w zależności od kanału wynosi od 10 w kanale małych sklepów spożywczych aż do ponad 420 w dyskontach - wynika z analizy firmy ABR Sesta - podał serwis dlahanlu.pl.

Siecią, która może pochwalić się największym portfolio marek własnych jest Biedronka promująca w swoich gazetkach ponad 150 różnych marek.

W pierwszej trójce obok Biedronki znalazły się dwa kolejne dyskonty Lidl (132 różne marki własne) i Aldi (102).

Następny w kolejności po dyskontach jest Eurocash posiadający 70 różnych marek własnych, za nim Tesco z liczbą 65. Makro przeznacza najwięcej modułów na produkty własnych marek (ok. 5 tys.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 622) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH