REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka promuje w gazetkach ponad 150 różnych marek własnych

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 02-12-2011, 12:43

Liczba marek własnych w zależności od kanału wynosi od 10 w kanale małych sklepów spożywczych aż do ponad 420 w dyskontach - wynika z analizy firmy ABR Sesta - podał serwis dlahanlu.pl.

REKLAMA

Siecią, która może pochwalić się największym portfolio marek własnych jest Biedronka promująca w swoich gazetkach ponad 150 różnych marek.

W pierwszej trójce obok Biedronki znalazły się dwa kolejne dyskonty Lidl (132 różne marki własne) i Aldi (102).

Następny w kolejności po dyskontach jest Eurocash posiadający 70 różnych marek własnych, za nim Tesco z liczbą 65. Makro przeznacza najwięcej modułów na produkty własnych marek (ok. 5 tys.).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 409) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH