Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Biedronka: Rekordowa popularność trzeciej części książki o przygodach Słodziaków

Klienci Biedronki ruszyli na wielkie świąteczne zbiory. W ramach akcji „Wielkanocna wyklejanka” kolekcjonowali naklejki, które uprawniają do otrzymania za darmo trzeciej części książki o przygodach Słodziaków albo 15-procentowego rabatu na zakupy. Popularność akcji jest ogromna: na tydzień przed końcem zbierania naklejek, który finalnie upłynął 14 kwietnia, do wymiany punktów na książki uprawnionych było już kilkaset tysięcy klientów sieci. 15 kwietnia w Biedronce rozpoczyna się wydawanie książek. Tego dnia klienci zyskują też możliwość skorzystania z rabatu na wielkanocne zakupy.

Biedronka: Rekordowa popularność trzeciej części książki o przygodach Słodziaków
fot. materiały prasowe

„Wielkanocna wyklejanka” trwa od 4 marca br. Dzięki niej klienci, robiąc bieżące zakupy w Biedronce, zbierali naklejki. Zyskać mogli rabat 15 proc. na przedświąteczne zakupy oraz książkę „Zamieszanie na leśnej polanie, czyli kolejne przygody Gangu Słodziaków”.

– Zależy nam na tym, by wplatać do naszych akcji walor edukacyjny. Zadaniem Słodziaków było zachęcenie dorosłych do wspólnego czytania z dziećmi. Udało się! Podczas ostatniej akcji lojalnościowej dwie książki o Słodziakach trafiły do miliona klientów. Tym razem spodziewamy się również rekordowej popularności trzeciej części książki, bowiem na tydzień przed zakończeniem zbierania naklejek, kilkaset tysięcy osób było już uprawnionych do jej odbioru. Liczba ta z pewnością jeszcze wzrośnie – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A.

Promocyjna kampania z książką o Słodziakach nie jest jedynym pomysłem Biedronki na promocję czytelnictwa: sieć co tydzień wprowadza nowe książki do oferty czy regularnie organizuje akcje specjalne w tej kategorii. Biedronka stworzyła też konkurs literacki Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci, w efekcie którego rozdystrybuowano już ponad 130 tys. książek dla dzieci. Dzięki tym staraniom w ciągu ostatnich trzech lat, Biedronka rocznie sprzedawała ok. 12 mln egzemplarzy książek. To imponujący wynik, biorąc pod uwagę najnowsze badania czytelnictwa Biblioteki Narodowej, według których tylko 37 proc. Polaków w ciągu ostatniego roku sięgnęło po minimum jedną książkę[i].

Użytkownicy karty Moja Biedronka mogli zbierać naklejki uprawniające do odbioru książek o Słodziakach od 4 marca do 14 kwietnia. Klienci otrzymywali je – jednorazowo aż 3 sztuki – przy kasie, robiąc zakupy weekendowe, od piątku do niedzieli, za co najmniej 69 zł. Posiadacze 15 naklejek, nową opowieść o Słodziakach będą mogli odebrać z kartą Moja Biedronka od 15 do 27 kwietnia br. lub do wyczerpania zapasów.

W tym samym terminie klienci Biedronki zbierali też naklejki – wielkanocne jajeczka na przedświąteczny rabat na zakupy. Przy zakupach za minimum 69 zł, bez względu na dzień tygodnia, klient otrzymywał jedną naklejkę-jajeczko. 15 zebranych naklejek to 15 procent jednorazowej zniżki (maksymalnie 75 zł). Zakupy z rabatem będzie można zrobić w dniach 15-20 kwietnia br.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jeronimo Martins RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Gang Słodziaków RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.