Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Kabaretu "Mumio" (wideo)

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 13-10-2017, 17:17
Biedronka rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Kabaretu
kadr za YouTube

12 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa promująca polską kuchnię „Biedronka smakuje domem”. Na kampanię składają się spoty reklamowe i materiały drukowane, humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio oraz seria okolicznościowych pocztówek.

Kampania Biedronki składa się z dwóch 30-sekundowych spotów reklamowych, podkreślających smak produktów kuchni polskiej. Będą one emitowane do 22 października w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w stacjach tematycznych, takich jak: Puls, TVN 7 czy Stopklatka TV. Premiera pierwszego z nich miała miejsce 11 października po godz. 18:00, a już teraz można go obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube. Kampanii towarzyszą materiały w internecie, mediach społecznościowych, sklepach oraz specjalny folder produktowy.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Biedronka smakuje domem” oraz cykl ilustracji hołdujący prostym, polskim smakom, które znamy z rodzinnych domów. Prace autorstwa Pawła Jońcy – jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorów – nawiązują do najlepszych tradycji polskiej szkoły plakatu z lat 60. XX wieku. Tworzą one wyjątkowy język wizualny, przejawiający się zarówno w spotach telewizyjnych, jak i materiałach drukowanych. Ilustracje będą również dostępne w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w postaci kolekcjonerskich kartek pocztowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dyżurny dyzio 17-10-2017, 21:26:
jednym słowem: DNO a o mule nie wspomnę. Mumio, wrobiłeś się sam w JM? Dla czego??...
  • JBH 16-10-2017, 17:49:
„Biedronka smakuje domem” Bzdura . Smakuje wielkim bałaganem . Gazetki Biedronki nijak mają się do faktycznej oferty . Przykład : Oferta karmy Gourmet - tylko w duzych Biedronkach . Przejechałem 36 km do dwóch dużych Biedronek . Nic . Nikt nic nie wie . Kierownicy każą telefonowac do informacji . Telefon płatny . Pani przyjmuje zgłoszenie . Natychmiast telefon odwrotny . mam wcisnąć punktację . Pytam czego ? bo odpowiedzi na pytanie czy była lub kiedy będzie dostawa nie ma . Punktacja dotyczy tego że przecież uprzejmie ze mną rozmawiają . Następnego dnia znowu to samo 36 km , telefon itp . Po 5 dniach telefonem pani informuje mnie że Grupa JM tak się prężnie rozwija i tak pędzi do przodu że nie wie czy dostawa do tych sklepów była czy nie . Jak mieszkasz na rubieżach Gryfów lubański czy Lubań to nie spodziewaj się że produkt z gazetki znajdzie się w Twoim sklepie . Krótko : to jest lekceważenie klienta . Cenami Biedronka już nikogo nie bije a otwarte blisko mnie Dino jest wręcz rodzinne . Jeśli akurat nie ma np . rodzaju mięsa który chce kupić pani wręcz go zamawia i jutro najdalej pojutrze jest dla mnie .

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 912) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH