Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Kabaretu "Mumio" (wideo)

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 13-10-2017, 17:17
Biedronka rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Kabaretu
kadr za YouTube

12 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa promująca polską kuchnię „Biedronka smakuje domem”. Na kampanię składają się spoty reklamowe i materiały drukowane, humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio oraz seria okolicznościowych pocztówek.

Kampania Biedronki składa się z dwóch 30-sekundowych spotów reklamowych, podkreślających smak produktów kuchni polskiej. Będą one emitowane do 22 października w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w stacjach tematycznych, takich jak: Puls, TVN 7 czy Stopklatka TV. Premiera pierwszego z nich miała miejsce 11 października po godz. 18:00, a już teraz można go obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube. Kampanii towarzyszą materiały w internecie, mediach społecznościowych, sklepach oraz specjalny folder produktowy.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Biedronka smakuje domem” oraz cykl ilustracji hołdujący prostym, polskim smakom, które znamy z rodzinnych domów. Prace autorstwa Pawła Jońcy – jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorów – nawiązują do najlepszych tradycji polskiej szkoły plakatu z lat 60. XX wieku. Tworzą one wyjątkowy język wizualny, przejawiający się zarówno w spotach telewizyjnych, jak i materiałach drukowanych. Ilustracje będą również dostępne w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w postaci kolekcjonerskich kartek pocztowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dyżurny dyzio 17-10-2017, 21:26:
jednym słowem: DNO a o mule nie wspomnę. Mumio, wrobiłeś się sam w JM? Dla czego??...
  • JBH 16-10-2017, 17:49:
„Biedronka smakuje domem” Bzdura . Smakuje wielkim bałaganem . Gazetki Biedronki nijak mają się do faktycznej oferty . Przykład : Oferta karmy Gourmet - tylko w duzych Biedronkach . Przejechałem 36 km do dwóch dużych Biedronek . Nic . Nikt nic nie wie . Kierownicy każą telefonowac do informacji . Telefon płatny . Pani przyjmuje zgłoszenie . Natychmiast telefon odwrotny . mam wcisnąć punktację . Pytam czego ? bo odpowiedzi na pytanie czy była lub kiedy będzie dostawa nie ma . Punktacja dotyczy tego że przecież uprzejmie ze mną rozmawiają . Następnego dnia znowu to samo 36 km , telefon itp . Po 5 dniach telefonem pani informuje mnie że Grupa JM tak się prężnie rozwija i tak pędzi do przodu że nie wie czy dostawa do tych sklepów była czy nie . Jak mieszkasz na rubieżach Gryfów lubański czy Lubań to nie spodziewaj się że produkt z gazetki znajdzie się w Twoim sklepie . Krótko : to jest lekceważenie klienta . Cenami Biedronka już nikogo nie bije a otwarte blisko mnie Dino jest wręcz rodzinne . Jeśli akurat nie ma np . rodzaju mięsa który chce kupić pani wręcz go zamawia i jutro najdalej pojutrze jest dla mnie .

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 641) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.