REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka rozpoczyna współpracę z konceptem modowym Loft37

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 22-06-2016, 14:16
Biedronka rozpoczyna współpracę z konceptem modowym Loft37
Fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl

Loft37 to kolejny już koncept modowy, z którym współpracuje sieć Biedronka. Kooperacja z uznanymi projektantami jest nawiązaniem do światowego trendu obecności wiodących marek kreatorów mody w popularnych kanałach dystrybucji.

REKLAMA

Biedronka, projektanci Paprocki&Brzozowski oraz Fundacja DKMS Polska dwukrotnie połączyli siły, aby promować dawstwo szpiku kostnego. Szerzeniu idei służyły stworzone przez projektantów specjalne produkty. 

W 2014 roku w sklepach sieci Biedronka dostępne były koce walentynkowe polecane przez duet Paprocki&Brzozowski z banderolami zawierającymi informacje o stronie internetowej, na której można się rejestrować, aby zostać dawcą krwiotwórczych komórek macierzystych (krwi lub szpiku). Podobna akcja odbyła się w lipcu 2015 r. – wówczas elementem kampanii promującej ideę dawstwa były koce i poduszki z nadrukami znaków zodiaku zaprojektowanymi przez duet Paprocki&Brzozowski, opatrzone banderolą z informacją o bazie dawców Fundacji DKMS Polska. 

Na przełomie listopada i grudnia 2015 r. w ramach oferty świątecznej można było nabyć komplety pościeli w ciekawych wzorach i wariantach kolorystycznych, stworzone specjalnie dla klientów sieci Biedronka przez projektantów polskiej marki modowej BOHOBOCO – Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. 

Od 2013 r. Biedronka organizuje także konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki”, skierowany do studentów Katedry Ubioru Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie odzieży, która trafia do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka. W czterech edycjach konkursu wzięło udział 163 studentów, którzy zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym, a w 2015 r. nadruki na bluzki i T-shirty. W 2016 r. studenci ASP ponownie otrzymali zadanie zaprojektowania sukienek i tunik. Odzież na bazie zwycięskich projektów wejdzie do sprzedaży w grudniu br. 

Wspólny projekt sieci handlowej i ASP pozwala studentom na praktyczne wykorzystanie zdobytej na uczelni wiedzy teoretycznej z zakresu projektowania. Z drugiej strony klienci sieci mają możliwość nabycia modnych ubrań sygnowanych nazwiskami młodych projektantów w atrakcyjnej cenie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH