Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka rozszerza asortyment o artykuły szkolne

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 03-08-2016, 11:27
Biedronka rozszerza asortyment o artykuły szkolne
Fot. Biedronka

W sierpniu Biedronka wprowadza ofertę artykułów szkolnych, przygotowanych z okazji zbliżającego się nowego roku szkolnego. Znalazły się w nim m.in. produkty licencjonowane, artykuły papiernicze, certyfikowane tekstylia, meble oraz sprzęt biurowy.

Tegoroczna oferta szkolna, prezentowana w folderach tematycznych „Witaj szkoło! ”, dostępna będzie w dwóch odsłonach. Najpierw do 14 sierpnia, do sprzedaży trafi asortyment dedykowany przedszkolakom i uczniom szkoły podstawowej, później od 16 do 28 sierpnia – oferta dla uczniów gimnazjum, szkoły średniej oraz studentów.

W ofercie są produkty wyprodukowanych na licencji z wykorzystaniem postaci z ulubionych bajek i kreskówek, takie jak zeszyty, notesy, bloki rysunkowe i techniczne, piórniki, ołówki, długopisy, zestawy kreślarskie, a także farby plakatowe i akwarelowe, pędzelki, kredki Bambino, flamastry, plastelina itp.

W ofercie znajdą się również podstawowe atrybuty wszystkich uczniów, czyli plecaki i tornistry. Dla młodszych uczniów sieć proponuje plecaki na kółkach z postaciami z bajek i filmów, dla starszych uczniów – plecaki młodzieżowe oraz plecaki znanych marek, a także torby na laptopa.

Wśród tekstyliów dla dzieci Biedronka oferuje wykonane z bawełny stroje na zajęcia sportowe dla dziewczynek i chłopców, oraz rajstopy i legginsy dziewczęce. 

W ofercie znalazły się także meble: biurko uniwersalne, regał, półka do zawieszenia, stolik pod laptopa oraz lampki ledowe i sprzęt biurowy: niszczarka dokumentów i laminator ze znakiem jakości DEKRA, a także urządzenie 3 w 1 HP łączące funkcję drukarki, kopiarki i skanera, czy laptop HP oraz zestaw bezprzewodowy klawiatura i mysz.

Sieć Biedronka kontynuuje także, zainaugurowaną w zeszłym roku, współpracę z firmą St-Majewski - producentem artykułów szkolnych, w ramach której oferuje klientom specjalną linię produktów z logo UNICEF z przygotowaną na wyłączność szatą graficzną. 7 proc. wartości ze sprzedaży każdego produktu producent St‑Majewski przekaże na wsparcie światowych programów pomocowych UNICEF. 

Sieć wspiera rodziców w edukacji i rozwoju swoich pociech poprzez dwa programy: „Wyprawka szkolna” i „Do Szkoły z Biedronką”. W tym roku w ręce młodych uczniów trafi ok. 4300 szkolnych wyprawek. Z myślą o pracownikach w trudnej sytuacji materialnej od ubiegłego roku firma realizuje program wsparcia „Do Szkoły z Biedronką”. W jego w ramach rodzice dzieci w wieku szkolnym  mogą skorzystać z pomocy finansowej w postaci zasileń  karty przedpłaconej. W tym roku Biedronka pomoże rodzinom ponad 2700 dzieci pracowników.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH