Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka rozwija kategorię Cukiernia. W tłusty czwartek sprzedała 10 mln pączków

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-02-2017, 10:49
Biedronka rozwija kategorię Cukiernia. W tłusty czwartek sprzedała 10 mln pączków
Fot. shutterstock

Biedronka rozwija kategorię Cukiernia we współpracy z dostawcami, którzy tworzą nowe miejsca pracy, budują kolejne zakłady produkcyjne i rozwijają swoją działalność. W ubiegłym roku Biedronka sprzedała w tłusty czwartek ponad 10 mln sztuk pączków.

Pączki Słodka kraina, pączki z lokalnych piekarni, a także faworki to oferta przygotowana przez Biedronkę na koniec karnawału. Od 22 lutego produkty te będą dostępne w sklepach sieci w atrakcyjnych cenach. W ubiegłym roku Biedronka sprzedała w tłusty czwartek ponad 10 mln sztuk pączków. Sieć rozwija kategorię Cukiernia we współpracy z dostawcami, którzy tworzą nowe miejsca pracy, budują kolejne zakłady produkcyjne i rozwijają swą działalność. 

Słodka kraina jest marką pączków dostępnych w stałym asortymencie wszystkich sklepów sieci Biedronka. 

W 2014 roku Biedronka wprowadziła dział pod nazwą Cukiernia, dostępny obecnie w ponad 1500 placówkach. Rozwija także długoterminowe partnerstwa z dostawcami. Są wśród nich często małe i średnie firmy. 

Producentem pączków Słodka Kraina jest polska rodzinna firma Stokson. W ciągu ostatnich 10 lat współpracy z Biedronką spółka rozbudowała istniejący zakład produkcyjny i wybudowała kolejny, nowoczesny, wyspecjalizowany w produkcji donutów. W tym czasie zatrudnienie w firmie Stokson wzrosło o blisko 250%. Dzięki współpracy z Biedronką firma Stokson zakończyła w styczniu br. budowę kolejnej, nowej hali produkcyjnej, w której na trzech najnowocześniejszych liniach produkcyjnych pracę znajdzie kolejne 100 osób. 

W 2015 roku Biedronka nawiązała natomiast współpracę z firmą rodzinną MW Janczewscy, oferującą ciasta wypiekane na bazie tradycyjnych, rodzinnych receptur. W czasie współpracy z Biedronką firma MW Janczewscy  stworzyła ok. 100 nowych miejsc pracy, uruchomiła dwie nowoczesne linie produkcyjne oraz zainwestowała w nowy zakład produkcyjny, który wkrótce zostanie oddany do użytku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • producent 22-02-2017, 11:26:
Najpierw firmy wybudują zakłady pod potrzeby Biedronki, a potem Biedronka zażąda od nich cen na wysokości kosztów produkcji. Niejeden zakład już doprowadzili do zagrożenia klęską. Jakikolwiek zakład nie powinien mieć większego wolumenu sprzedaży do biedronki niż 10% swojej produkcji. Jeśli chce być bezpieczny.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 010) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH