Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka rusza z nową kampanią

  • Autor: pr
  • Data: 01-02-2013, 12:30

Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: "My Polacy tak mamy!". Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny - przekonują bohaterowie spotów.

Nowy koncept reklamowy sieci Biedronka akcentuje i uświadamia m.in., jak wiele ról i znaczeń mogą mieć artykuły spożywcze w codziennym życiu. W ramach kampanii Biedronka uruchomiła miniportal poświęcony zwyczajom Polaków związanych z jedzeniem i gotowaniem.

Kampania jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych, na bilbordach (reklama outdoorowa), w prasie i w internecie, a także w materiałach informacyjnych dostępnych w sklepach Biedronka. W najbliższych miesiącach sieć planuje kolejne odsłony kampanii, w których pojawiać się będą nowi bohaterowie

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Falsz 05-02-2013, 18:28:
Prymitywne i fałszywa kampania - tak sie robi biznes w Polsce. Jesli w kampaniach Biedronki utozsamiaja sie z Polska to ja będę uznawał Putina jako prezydenta Polski.
  • z reala 04-02-2013, 10:01:
Zgadzam się w 100% z Jakubem. Pracuje w konkurencji i do głowy by mi nie przyszło, żeby pluć na JM - jakby nie było jako jedyni osiągają wzrost i sukces na naszym rynku i w zasadzie nalezy się pokłonić ludziom, którzy tam pracują i pozazdrościć, że nie nalezy się do ich zespołu.
  • Jakub 04-02-2013, 09:02:
Nie zgodzę się. To celowy zabieg JM, ale widać, że trafny. Ta sieć, jako jedyna, odkryła sposób na polskie gusta zakupowe i stąd ten sukces. Lidl czy inni, powinni się wstydzić, promując zagranicę, zagraniczne produkty, zagraniczne dziedzictwo kulinarne. Myślę, że polskie sieci handlowe, powinny się uczyć od JMD, jak idealnie, wstrzelić się w gusta, obywateli polskich, nie ważne, czy młodych czy starych.
Sukces nie bierze się z niczego, należe do osób, które szanują tych, co osiągnęli sukces, a nie plują nich, więc szanuję JMD i życzę kolejnych sukcesów. Mamy wolny rynek, niech polscy handlowcy wezmą w końcu to pod uwagę i niech zaczną działać w podobny sposób.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH