Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka: Social media to elastyczność i szybkość dotarcia z komunikatem

Z naszej perspektywy elastyczność i szybkość dotarcia z komunikatem poprzez media społecznościowe jest nie do przecenienia, szczególnie w tak dynamicznej branży, jaką jest handel detaliczny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins Polska S.A.

Biedronka: Social media to elastyczność i szybkość dotarcia z komunikatem
Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins Polska S.A. Fot. materiały prasowe Biedronki

- Marka Biedronka jest obecna w mediach społecznościowych od dawna, ale to wejście na Facebooka było dla nas prawdziwym wydarzeniem. 20 marca 2017 roku został uruchomiony fanpage Biedronka Codziennie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins Polska S.A.  

- Kluczowym zadaniem przy starcie projektu było przygotowanie procesów wewnątrz organizacji. Od samego początku zdawaliśmy sobie sprawę, że Facebook dla Biedronki nie będzie tylko kanałem komunikacji oferty, ale przede wszystkim kolejnym sposobem na komunikację bezpośrednią z klientami. Chcieliśmy być tam, gdzie nasi klienci spędzają czas, być bliżej nich i maksymalnie ułatwić im kontakt z marką - dodaje. 

Tłumaczy, że cały proces wymagał opracowania nowych procedur dla Biura Obsługi Klienta, wyszkolenia zespołu moderatorów, opracowania ścieżek postępowania i przepływu informacji. - Chcieliśmy mieć pewność, że Facebook zostanie pełnoprawnym kanałem komunikacji, w tym w szczególnie istotnych obszarach takich jak zbieranie opinii od klientów czy obsługa reklamacji - mówi.

- Obecność w kanałach społecznościowych to również duże możliwości w komunikacji oferty. Facebook pozwala nam m.in. na bardzo precyzyjne docieranie z odpowiednim przekazem do klientów sieci. Z naszej perspektywy ta elastyczność i szybkość dotarcia z komunikatem jest nie do przecenienia, szczególnie w tak dynamicznej branży, jaką jest handel detaliczny - wyjaśnia Artur Pluta.

- W związku z naszą skalą działalności – ponad 2750 sklepów, blisko 4 mln klientów dziennie - musimy stale pamiętać, że każde działanie spotyka się gigantyczną reakcją i zaangażowaniem naszych klientów. Poza tym ważne jest również to, że naszymi klientami są praktycznie wszyscy Polacy – przy każdej akcji stawia to przed nami wielkie wyzwanie, aby nasza komunikacja była uniwersalna, zrozumiała dla wszystkich, a finalnie by działała pozytywnie na odbiór naszej marki - podkreśla.

- Przed nami jeszcze dużo wyzwań, bo obecność w mediach społecznościowych dla każdej marki to rozpoczęcie niekończącego się procesu optymalizacji budżetów mediowych, pracy kreatywnej i wiedzy o potrzebach naszych klientów. Wszystko to przy skali sieci Biedronka staje się gigantyczną pracą zespołu specjalistów - podsumowuje Artur Pluta.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Artur Pluta RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.19.203
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.