Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka: Social media to elastyczność i szybkość dotarcia z komunikatem

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-12-2017, 10:59
Biedronka: Social media to elastyczność i szybkość dotarcia z komunikatem
Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins Polska S.A. Fot. materiały prasowe Biedronki

Z naszej perspektywy elastyczność i szybkość dotarcia z komunikatem poprzez media społecznościowe jest nie do przecenienia, szczególnie w tak dynamicznej branży, jaką jest handel detaliczny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins Polska S.A.

- Marka Biedronka jest obecna w mediach społecznościowych od dawna, ale to wejście na Facebooka było dla nas prawdziwym wydarzeniem. 20 marca 2017 roku został uruchomiony fanpage Biedronka Codziennie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins Polska S.A.  

- Kluczowym zadaniem przy starcie projektu było przygotowanie procesów wewnątrz organizacji. Od samego początku zdawaliśmy sobie sprawę, że Facebook dla Biedronki nie będzie tylko kanałem komunikacji oferty, ale przede wszystkim kolejnym sposobem na komunikację bezpośrednią z klientami. Chcieliśmy być tam, gdzie nasi klienci spędzają czas, być bliżej nich i maksymalnie ułatwić im kontakt z marką - dodaje. 

Tłumaczy, że cały proces wymagał opracowania nowych procedur dla Biura Obsługi Klienta, wyszkolenia zespołu moderatorów, opracowania ścieżek postępowania i przepływu informacji. - Chcieliśmy mieć pewność, że Facebook zostanie pełnoprawnym kanałem komunikacji, w tym w szczególnie istotnych obszarach takich jak zbieranie opinii od klientów czy obsługa reklamacji - mówi.

- Obecność w kanałach społecznościowych to również duże możliwości w komunikacji oferty. Facebook pozwala nam m.in. na bardzo precyzyjne docieranie z odpowiednim przekazem do klientów sieci. Z naszej perspektywy ta elastyczność i szybkość dotarcia z komunikatem jest nie do przecenienia, szczególnie w tak dynamicznej branży, jaką jest handel detaliczny - wyjaśnia Artur Pluta.

- W związku z naszą skalą działalności – ponad 2750 sklepów, blisko 4 mln klientów dziennie - musimy stale pamiętać, że każde działanie spotyka się gigantyczną reakcją i zaangażowaniem naszych klientów. Poza tym ważne jest również to, że naszymi klientami są praktycznie wszyscy Polacy – przy każdej akcji stawia to przed nami wielkie wyzwanie, aby nasza komunikacja była uniwersalna, zrozumiała dla wszystkich, a finalnie by działała pozytywnie na odbiór naszej marki - podkreśla.

- Przed nami jeszcze dużo wyzwań, bo obecność w mediach społecznościowych dla każdej marki to rozpoczęcie niekończącego się procesu optymalizacji budżetów mediowych, pracy kreatywnej i wiedzy o potrzebach naszych klientów. Wszystko to przy skali sieci Biedronka staje się gigantyczną pracą zespołu specjalistów - podsumowuje Artur Pluta.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 524) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH