Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka sprzedaje produkty marki własnej sieci Pingo Doce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-02-2015, 18:54

Od 19 lutego trwa w sklepach sieci Biedronka akcja tematyczna "Smaki Portugalii". W ramach kampanii operator wprowadził na półki kilkadziesiąt produktów z Portugalii, w tym kilkanaście wyrobów private label sygnowanych logo Pingo Doce, czyli nazwą siostrzanej sieci supermarketów działającej w Portugalii.

Jakie produkty z półek portugalskich sklepów Pingo Doce, trafiły na półki ok. 2600 sklepów Biedronka w Polsce? Są to m.in. Kiełbasa Porco Preto Painha (300 g) z mięsa słynnych czarnych świń z regionu Alentejo, dojrzewająca przez dziewięć miesięcy szynka Presunto Beira Baixa (200 g), ryż Agulha (1 kg), przygotowany według portugalskiej receptury filet z dorsza Bacalhau (900 g), pasztety z sardynek i z tuńczyka (22 g), marmolada z owoców pigwy (450 g), oliwa z oliwek (750 ml), sól morska (1 kg), a także ciasteczka i przekąski, w tym herbatniki, krakersy i chipsy.

W ramach akcji Biedronka proponuje także kilkadziesiąt innych produktów portugalskich producentów, w śród nich są m.in.: owoce morza i ryby, wina, mięsa, desery, sery, owoce, ciastka, czekolady, czy kawa.


"Smaki Portugalii" to kolejna w ostatnich tygodniach po "Włoskich Smakach" akcja tematyczna w sklepach sieci Biedronka. Przypomnijmy, że przed Świętami Bożego Narodzenia sieć wprowadziła do sprzedaży i szeroko promowała produkty premium pod nazwą "La Speciale".

Biedronka już wcześniej prowadziła akcje tematyczne, ale były one bardzo ograniczone, tak pod względem asortymentu jak i działań marketingowych. Teraz Biedronka, chcąc ściągnąć do swoich sklepów klientów i poprawić marże zaczęła poszerzać asortyment (chce wprowadzić nawet kilkaset nowych produktów), a także mocniej inwestować w akcje tematyczne. W kolejnych miesiącach można więc spodziewać się następnych kampanii promujących produkty z wybranych krajów.

Biedronka nie ma większego wyboru dotyczącego listy kuchni narodowych, których produkty powinny pojawić się w sklepach sieci. Według danych TNS OBOP Polacy najbardziej lubią kuchnię włoską, grecką, meksykańską, arabską/turecką, francuską, węgierską, czy indyjską. Do tego można dodać kuchnie kilku krajów najczęściej odwiedzanych przez Polaków, w tym m.in.: Wielką Brytanię, Niemcy, Hiszpanię i USA.

Produkty portugalskie pojawiły się przede wszystkim ze względu na synergie wewnątrz firmy Jeronimo Martins, która jest właścicielem Biedronki oraz sieci Pingo Doce w Portugalii. Sprowadzenie produktów z rodzimego rynku było dla spółki znacznie prostsze niż szukanie dostawców na nowych rynkach. To pozwoliło zmniejszyć koszty całego przedsięwzięcia, wynegocjować z producentami dobre warunki handlowe i osiągnąć lepsze marże. Można się spodziewać, że „Portugalskie Smaki" będą dość często powracały do sklepów Biedronki, za każdym razem w poszerzonym wyborze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH