Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka: Sprzedaż produktów marki własnej odpowiadała za 42,6% przychodów

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com
  • Data: 24-04-2017, 10:29
Biedronka: Sprzedaż produktów marki własnej odpowiadała za 42,6% przychodów
fot. materiały prasowe sieci Biedronka

W I kwartale br. Biedronka wprowadziła do oferty 109 produktów pod marką własną, a sprzedaż towarów z logo sieci odpowiadała za 42,6 proc. łącznych przychodów.

Przypomnijmy, że sprzedaż sieci Biedronka wyniosła w I kw. 2017 r. 2,53 mld euro w porównaniu do 2,28 mld euro w I kw. 2016 r., co oznacza wzrost LfL o 8,4 proc.

W ciągu pierwszego kwartału 2017 r. Biedronka powiększyła się o 7 sklepów netto (11 otwarć, 4 zamknięcia). Zmodernizowano również 40 placówek. Na inwestycje w Polsce wydano 49 mln euro, co oznacza połowę wszystkich środków zainwestowanych przez Jeronimo Martins w tym czasie.

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 838) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH