Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka: Trwa ciągła walka o klienta - duży wywiad z dyrektorem operacyjnym (galeria zdjęć)

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 06-06-2017, 11:58
Biedronka: Trwa ciągła walka o klienta - duży wywiad z dyrektorem operacyjnym (galeria zdjęć)
Nuno Dias, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, fot. Żelazna Studio

- Trudno przewidzieć, jak sklepy Biedronka będą wyglądały za 10 lat. Dużo będzie też zależało od konkurencji, bo to jeden z istotnych czynników, który rozwija rynek. W Polsce mamy silnych konkurentów, co pozytywnie przekłada się na zmiany rynkowe. Bliskość, cena i jakość są naszą siłą, przewagą. Jednak wyścig trwa cały czas, codziennie - mówi serwisowi www.dlahandlu.pl, Nuno Dias, dyrektor operacyjny sieci Biedronka.

Cały duży artykuł czytaj na www.dlahandlu.pl.

Nuno Dias podkreśla, że dobrym przykładem ewolucji konceptu jest sklep przy ulicy Bartyckiej w Warszawie, który został otwarty pół roku temu. - Wdrożyliśmy w nim rozwiązania, które na tamtym etapie były świeżo przetestowane. Od tego czasu część z nich jest już wdrażana w nowych i remontowanych sklepach, część zaś zastępujemy innymi - które w ramach kolejnych testów okazały się atrakcyjniejsze i wchodzą do standardowego wystroju placówek sieci - zapewnia dyrektor operacyjny.

Strefa wejścia
Jednym z takich testowanych obecnie rozwiązań są ekspozytory na drukowane gazetki promocyjne, elektroniczne wyświetlacze komunikujące nowe promocje, program lojalnościowy, czy akcje tematyczne.

Świeżo wyciskany sok
Jednym z elementów, który wyróżnia ofertę produktów świeżych są wyciskarki do soków z pomarańczy, gdzie klienci sami mogą wycisnąć sok do butelki i kupić produkt ultra świeży. Od 3 lat Biedronka testuje to rozwiązanie i na pewno jest to kierunek, który będziemy chciała rozwijać, choć oczywiście nie na masową skalę. W Warszawie w ok. 20 placówkach funkcjonują podobne punkty. Zdaniem dyrektora, nie w każdej lokalizacji taka wyciskarka się sprawdzi, są miejsca, gdzie klienci nie są zainteresowani taką ofertą, pomimo, że sieć sprzedaje ten sok w bardzo konkurencyjnej cenie. Podobne urządzenia zainstalowano także w innych miastach Polski, ale za każdym razem jest to niewiadoma czy ta oferta się przyjmie. Są więc urządzenia mobilne, które na czas testu wstawiane są do sklepu. 

Strefa produktów chłodzonych
We wszystkich naszych sklepach, i to jest coś co nas odróżnia od konkurencji, używamy szaf chłodniczych z zamykanymi drzwiami. Zmniejsza to zużycie energii , a także wpływa na zachowanie większej świeżości przechowywanej w ten sposób żywności. Takie szafy instalujemy od 3 lat we wszystkich nowych oraz remontowanych sklepach Biedronki. 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • moi 07-06-2017, 12:43:
mają szafy chłodnicze z zamykanymi drzwiami... szał! prawie pobiegłam coś kupić

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH