Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka: Trwa ciągła walka o klienta - duży wywiad z dyrektorem operacyjnym (galeria zdjęć)

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 06-06-2017, 11:58
Biedronka: Trwa ciągła walka o klienta - duży wywiad z dyrektorem operacyjnym (galeria zdjęć)
Nuno Dias, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, fot. Żelazna Studio

- Trudno przewidzieć, jak sklepy Biedronka będą wyglądały za 10 lat. Dużo będzie też zależało od konkurencji, bo to jeden z istotnych czynników, który rozwija rynek. W Polsce mamy silnych konkurentów, co pozytywnie przekłada się na zmiany rynkowe. Bliskość, cena i jakość są naszą siłą, przewagą. Jednak wyścig trwa cały czas, codziennie - mówi serwisowi www.dlahandlu.pl, Nuno Dias, dyrektor operacyjny sieci Biedronka.

Cały duży artykuł czytaj na www.dlahandlu.pl.

Nuno Dias podkreśla, że dobrym przykładem ewolucji konceptu jest sklep przy ulicy Bartyckiej w Warszawie, który został otwarty pół roku temu. - Wdrożyliśmy w nim rozwiązania, które na tamtym etapie były świeżo przetestowane. Od tego czasu część z nich jest już wdrażana w nowych i remontowanych sklepach, część zaś zastępujemy innymi - które w ramach kolejnych testów okazały się atrakcyjniejsze i wchodzą do standardowego wystroju placówek sieci - zapewnia dyrektor operacyjny.

Strefa wejścia
Jednym z takich testowanych obecnie rozwiązań są ekspozytory na drukowane gazetki promocyjne, elektroniczne wyświetlacze komunikujące nowe promocje, program lojalnościowy, czy akcje tematyczne.

Świeżo wyciskany sok
Jednym z elementów, który wyróżnia ofertę produktów świeżych są wyciskarki do soków z pomarańczy, gdzie klienci sami mogą wycisnąć sok do butelki i kupić produkt ultra świeży. Od 3 lat Biedronka testuje to rozwiązanie i na pewno jest to kierunek, który będziemy chciała rozwijać, choć oczywiście nie na masową skalę. W Warszawie w ok. 20 placówkach funkcjonują podobne punkty. Zdaniem dyrektora, nie w każdej lokalizacji taka wyciskarka się sprawdzi, są miejsca, gdzie klienci nie są zainteresowani taką ofertą, pomimo, że sieć sprzedaje ten sok w bardzo konkurencyjnej cenie. Podobne urządzenia zainstalowano także w innych miastach Polski, ale za każdym razem jest to niewiadoma czy ta oferta się przyjmie. Są więc urządzenia mobilne, które na czas testu wstawiane są do sklepu. 

Strefa produktów chłodzonych
We wszystkich naszych sklepach, i to jest coś co nas odróżnia od konkurencji, używamy szaf chłodniczych z zamykanymi drzwiami. Zmniejsza to zużycie energii , a także wpływa na zachowanie większej świeżości przechowywanej w ten sposób żywności. Takie szafy instalujemy od 3 lat we wszystkich nowych oraz remontowanych sklepach Biedronki. 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • moi 07-06-2017, 12:43:
mają szafy chłodnicze z zamykanymi drzwiami... szał! prawie pobiegłam coś kupić

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.