REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka udoskonala swoje sklepy convenience

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-10-2015, 15:22
Biedronka udoskonala swoje sklepy convenience
Wnętrze sklepu Biedronki zlokalizowanego przy ul. Żelaznej w Warszawie (fot. portalspozywczy.pl)

Biedronka w wybranych miejskich sklepach intensywnie promuje swoją ofertę "food to go". W asortymencie tych placówek mocno eksponowana jest świeża żywność, za to w sprzedaży nie znajdziemy artykułów przemysłowych. Klienta do zakupów zachęca odświeżone wnętrze sklepu, w którym postawiono na ciepłe, przyjazne kolory, a nawet drewniane akcenty.

REKLAMA

Jednym ze sklepów, w których testowane są nowe rozwiązania, jest Biedronka zlokalizowana przy ul. Żelaznej 32 w Warszawie. To mała placówka, o powierzchni ok. 150 mkw., dedykowana wielkomiejskim klientom: żyjącym w biegu, szukającym gotowych rozwiązań, stawiającym na wygodę.

Na miejscu Biedronka ma do zaoferowania "wiele dobreGO" (tak brzmi główne hasło akcji promocyjnej). W sklepie sprzedawane są m.in. przygotowywane na miejscu kanapki, sałatki, prozdrowotne napoje, dania gotowe (w tym zupy i drugie dania), a także zestawy sushi. Oprócz tego rozwinięty został kącik kawiarniano-gastronomiczny, można w nim nabyć kawę z ekspresu, czy świeżo wyciskane soki.

Warto zauważyć, że Jeronimo Martins po likwidacji projektu kawiarnianego Kropka Relaks zdecydowało się na wdrożenie w sklepach Biedronki wielu rozwiązań znanych z punktów gastronomicznych. Dotyczy to oferty kawowej, świeżo wyciskanych soków, czy przygotowywanych na miejscu kanapek.

Można spodziewać się, że w wybranych lokalizacjach Biedronki oferta produktów na wynos będzie systematycznie poszerzana o nowe elementy. Za granicą coraz bardziej popularne są koncepty łączące w bardzo mocny sposób ofertę sklepu z ofertą gastronomiczną. W takich sklepach można spożyć na miejscu szybki, zdrowy i atrakcyjny cenowo posiłek.

Biedronka posiada w Polsce 2600 sklepów, ale koncept testowany przy ul. Żelaznej w Warszawie z pewnością nie zostanie wdrożony we wszystkich z nich. Można się spodziewać, że sukcesywnie będzie uruchamiany w najmniejszych placówkach, zlokalizowanych w centrach dużych miast. Tylko w 2014 r. Biedronka uruchomiła w Polsce 96 sklepów w centrach największych miast. W tego typu lokalizacjach sklepów należących do Jeronimo Martins działa już łącznie kilkaset.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH