Biedronka wprowadza linię ekskluzywnych produktów do oferty
Na zbliżający się okres świąteczny sieć Biedronka przygotowała nową, wyjątkową linię produktów premium pod wspólną marką La Speciale. W ofercie znalazły się artykuły spożywcze o unikalnym charakterze, w tym m.in. słodycze, herbaty i kawy, makarony, a także dania gotowe oraz wędliny i ryby. W ten sposób sieć Biedronka chce przybliżyć wszystkim klientom ekskluzywne smaki w niskich cenach.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Ograniczenie handlu w niedzielę przełożyło się na rynek reklamowy
- Gigantyczne promocje. Jak Biedronka i Lidl radzą sobie z niehandlowymi niedzielami?
Oferta La Speciale została stworzona z myślą o klientach szukających unikalnych doznań kulinarnych. W ofercie La Speciale znalazły się słodycze
i desery, kawa, herbata, makarony, sery, oliwa, musztardy, dania gotowe, wędliny oraz ryby.
Serwis www.portalspozywczy informował o tym już kilka dni temu:
La Speciale - Biedronka tak jak Lidl, chce mieć markę własną w segmencie premium

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!