Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka wprowadza produkty ekologiczne pod marką własną goBio

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 10-01-2018, 12:49
Biedronka wprowadza produkty ekologiczne pod marką własną goBio
fot. materiały prasowe

Biedronka rusza z nową ofertą produktów bio z unijnym logo rolnictwa ekologicznego. Od 11 stycznia br. pod hasłem „Natura może być z nas dumna” w sklepach pojawią się artykuły marki goBio, której asortyment z czasem będzie jeszcze rozszerzany.

Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jourt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaśminowy i basmati) oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci. Wszystkie produkty z linii goBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, i są pod tym kątem systematycznie sprawdzane.

Wartość rynku żywności ekologicznej w Polsce wynosi już ok. 900 mln zł i każdego roku rośnie o ponad 100%. Jednocześnie stale rośnie poziom życia i optymizm Polaków, zasobność ich portfeli, a najważniejszą dla nich kwestią niezmiennie pozostaje zdrowie. Jednocześnie aż 77% Polaków wierzy w prawdziwość stwierdzenia: „Jesteś tym, co jesz”, a 62% z nich jest w stanie zapłacić więcej za produkty z krótką listą składników. Analizując te trendy oraz przeprowadzając własne badania, Biedronka kontynuuje rozwój oferty bio, wprowadzając dedykowaną mu marką własną goBio.

– Biedronka pozostaje sklepem pierwszego wyboru dla ponad 80% Polaków. Dlatego jest dla nas bardzo ważne, aby mogli oni znaleźć w naszych sklepach produkty odpowiadające ich codziennym potrzebom i stanowiące podstawę ich diety, również w wersji bio – mówi Michał Gontarz, dyrektor działu zakupów marki własnej JMP.

Wprowadzenie nowej linii produktów goBIO stanowi kolejny etap rozwoju oferty Biedronki w kategorii żywności ekologicznej. Od kilku lat w stałym asortymencie sieci dostępne są ekologiczne owoce i warzywa, z których największą popularnością wśród klientów cieszą się marchew i jabłka. Ich dostawcą jest m.in. firma Awex współpracująca z Biedronką od 2004 roku, która produkty bio oferuje już od ponad 3 lat. – Pojawienie się produktów bio w sklepach sieci handlowych spowodowało wzrost dostępności tych artykułów dla przeciętnego konsumenta oraz przyczyniło się do zwiększenia świadomości w zakresie prawidłowego żywienia – podsumowuje Agnieszka Maniewska z działu jakości Awex.

Promocję produktów goBio mają zapewnić dedykowane materiały dostępne w sklepach takie jak folder czy ulotka oraz specjalne zawieszki na produktach, a także działania w Internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 637) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH