REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka wprowadzi 20 produktów wybranych przez klientów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-06-2015, 15:08
Biedronka wprowadzi 20 produktów wybranych przez klientów
Fot. materiały prasowe

Biedronka podsumowuje jubileuszową edycję projektu konsumenckiego Testujemy organizowanego przez Biedronkę. Z okazji 20 lecia sieci 21 tys. klientów wybrało 20 produktów, które trafią do oferty sklepów jeszcze w tym roku. Wśród zwycięskich artykułów znalazły się m.in. gotowe zestawy sałatkowe, produkty pełnoziarniste oraz nowoczesne rozwiązania do przechowywania żywności.

REKLAMA

Za pośrednictwem specjalnej platformy klienci głosowali na jeden z 250 produktów wytypowanych do jubileuszowej edycji projektu Testujemy. W akcji wzięło udział ponad 21 tys. zarejestrowanych na platformie użytkowników. W trwającym od 11 do 24 maja br. głosowaniu oddano ponad 370 tys. głosów. Testerzy mieli możliwość zadecydowania, które produkty pojawią się na sklepowych półkach oraz mogli dodatkowo wygrać jeden z 1 000 kubków termicznych.

Jak poinformowano, zwycięskie produkty odzwierciedlają aktualne trendy żywieniowe konsumentów, którzy poszukują artykułów zdrowych, a zarazem niewymagających długiego przygotowania. Popularne stają się również rozwiązania ułatwiające przygotowanie posiłków z zachowaniem walorów zdrowotnych i smakowych przyrządzanych produktów.

Wśród produktów prozdrowotnych znalazły się: tortilla z otrębami pszennymi i siemieniem lnianym, mąka orkiszowa pełnoziarnista, polskie borówki i truskawki premium, zielone szparagi, puszysty serek śmietankowy z ziołami bez laktozy.

Produkty gotowe do spożycia to: zestaw sałatkowy z dressingiem i widelcem, różne zestawy warzyw do zblendowania, danie orientalne, pierogi zielone ze szpinakiem i brokułami, kurczak panierowany z sosem, pizza z wypełnionym brzegiem serem.

Przykładem innowacyjnych rozwiązań przydatnych w przygotowaniu posiłków są zapewniające hermetyczne zamknięcie pokrywki oraz woreczki z zamknięciem typu zamek z nadrukiem edukacyjnym. W grupie produktów praktycznych konsumenci zainteresowali się również uniwersalnymi chusteczkami nawilżanymi do całego ciała. 

Klienci zagłosowali także na słodycze, przekąski i kawę: truskawki liofilizowane w czekoladzie mlecznej, toffi oblane mleczną czekoladą z kulkami ryżowymi, orzeszki w chrupiącej skorupce o smaku papryki, kawę rozpuszczalną w kubku.

Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach.

Biedronka jest największą siecią detaliczną w Polsce. Posiada ponad 2600 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Jej właścicielem jest spółka Jeronimo Martins Polska S.A.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH