Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka wprowadzi do sklepów sprzęt fitness

  • Autor: Łukasz Stepniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2008, 08:43
Biedronka wprowadzi do sklepów sprzęt fitness

Jeronimo Martins Dystrybucja planuje wprowadzenie na półki sklepów Biedronka szerokiej gamy małogabarytowego, taniego sprzętu sportowego i fitness do ćwiczeń w domu - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl.

Firma właśnie negocjuje kontrakt z jednym z największych rodzimych dystrybutorów i producentów tego typu sprzętu z regionu Śląska. Firma ma w swojej ofercie m.in.: sprzęt do gry w ping-ponga, badmintona, ciężarki, sprężyny, skakanki, rowery treningowe, stepery czy bieżnie. Część tych produktów będą mogli już w przyszłym roku znaleźć w swoich ulubionych sklepach klienci Biedronki.

Przedstawiciele sieci nie chcą wprost komentować informacji portalu. - Cały czas analizujemy wszystkie kategorie i pracujemy nad nowymi produktami - wyjaśnia Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja. - Jeżeli stwierdzamy, że na rynku jest potrzeba aby pewien produkt zmienić lub wprowadzić nowy to, to robimy. Dzięki temu możemy być firmą innowacyjną i wyprzedzić ruchy konkurencji, a nie naśladować jej posunięcia. Chcemy, aby nasze produkty pod marką własną, rywalizowały swą innowacyjnością wyrobami markowymi - dodaje.

Przedstawiciele firmy przyznają, że "co pewien czas wprowadzają do oferty produkty nonfood są wśród nich także urządzenia do ćwiczeń". - Wśród konsumentów jest coraz większe zapotrzebowanie na produkty związane z trendami prozdrowotnymi, a związku z tym zdrowie jest coraz ważniejszym elementem naszej oferty - mówi Pedro Pereira da Silva.

Obecnie na półkach sklepów Biedronka można znaleźć ok. 900 produktów w tym ponad połowa to asortyment pod marką własną sieci.

Po dziewięciu miesiącach 2008 r. w Polsce funkcjonowało 1118 dyskontów Biedronka. Uwzględniając poddane rebrandingowi placówki Plusa, do końca listopada w naszym kraju będzie działać ponad 1300 supermarketów Biedronki w 550 miejscowościach.

W ciągu trzech kwartałów 2008 r. sprzedaż we wszystkich sklepach należących do JMD osiągnęła poziom 8,7 mld zł, czyli o 37,2 proc. więcej niż po trzech kw. 2007 r. Sprzedaż porównywalna w tym okresie wzrosła o 23,7 proc. Sprzedaż w sklepach Biedronki po III kw. br. stanowi ok. 50 proc. przychodów całego koncernu Jeronimo Martins.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.