Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka wprowadzi do sklepów sprzęt fitness

  • Autor: Łukasz Stepniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2008, 08:43
Biedronka wprowadzi do sklepów sprzęt fitness

Jeronimo Martins Dystrybucja planuje wprowadzenie na półki sklepów Biedronka szerokiej gamy małogabarytowego, taniego sprzętu sportowego i fitness do ćwiczeń w domu - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl.

Firma właśnie negocjuje kontrakt z jednym z największych rodzimych dystrybutorów i producentów tego typu sprzętu z regionu Śląska. Firma ma w swojej ofercie m.in.: sprzęt do gry w ping-ponga, badmintona, ciężarki, sprężyny, skakanki, rowery treningowe, stepery czy bieżnie. Część tych produktów będą mogli już w przyszłym roku znaleźć w swoich ulubionych sklepach klienci Biedronki.

Przedstawiciele sieci nie chcą wprost komentować informacji portalu. - Cały czas analizujemy wszystkie kategorie i pracujemy nad nowymi produktami - wyjaśnia Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja. - Jeżeli stwierdzamy, że na rynku jest potrzeba aby pewien produkt zmienić lub wprowadzić nowy to, to robimy. Dzięki temu możemy być firmą innowacyjną i wyprzedzić ruchy konkurencji, a nie naśladować jej posunięcia. Chcemy, aby nasze produkty pod marką własną, rywalizowały swą innowacyjnością wyrobami markowymi - dodaje.

Przedstawiciele firmy przyznają, że "co pewien czas wprowadzają do oferty produkty nonfood są wśród nich także urządzenia do ćwiczeń". - Wśród konsumentów jest coraz większe zapotrzebowanie na produkty związane z trendami prozdrowotnymi, a związku z tym zdrowie jest coraz ważniejszym elementem naszej oferty - mówi Pedro Pereira da Silva.

Obecnie na półkach sklepów Biedronka można znaleźć ok. 900 produktów w tym ponad połowa to asortyment pod marką własną sieci.

Po dziewięciu miesiącach 2008 r. w Polsce funkcjonowało 1118 dyskontów Biedronka. Uwzględniając poddane rebrandingowi placówki Plusa, do końca listopada w naszym kraju będzie działać ponad 1300 supermarketów Biedronki w 550 miejscowościach.

W ciągu trzech kwartałów 2008 r. sprzedaż we wszystkich sklepach należących do JMD osiągnęła poziom 8,7 mld zł, czyli o 37,2 proc. więcej niż po trzech kw. 2007 r. Sprzedaż porównywalna w tym okresie wzrosła o 23,7 proc. Sprzedaż w sklepach Biedronki po III kw. br. stanowi ok. 50 proc. przychodów całego koncernu Jeronimo Martins.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 983) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH