Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka z akcją finansowania posiłków dla dzieci

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 23-10-2017, 11:30
Biedronka z akcją finansowania posiłków dla dzieci
Fot. shutterstock

Podaruj dzieciom obiad – zachęca swoich klientów Biedronka i rusza z koleją akcją charytatywną organizowaną wspólnie z Caritas Polska. By pomóc potrzebującym, wystarczy kupić w sklepach sieci pocztówki autorstwa Pawła Jońcy. Prace, nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu, są motywem przewodnim kampanii „Biedronka smakuje domem”.

Kolekcjonerskie pocztówki w cenie 1 zł każda, dostępne są w sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju. Dochód – 70 gr netto/szt. – ze sprzedaży każdej z nich zostanie przeznaczony na sfinansowanie posiłków dla dzieci.

- Unikatowy zbiór pocztówek jest jednym z elementów kampanii „Biedronka smakuje domem” hołdującej polskim smakom, które znamy z rodzinnych domów. To także okazja dla kolekcjonerów, którzy mogą nabyć wyjątkowe pocztówki, zaprojektowane dla sieci Biedronka przez polskiego grafika i plakacistę, Pawła Jońcę. Dodatkowo klienci, którzy wezmą udział w akcji, mogą wesprzeć dzieci, finansując im posiłki w świetlicach prowadzonych przez Caritas w całej Polsce. Ten aspekt jest jednym z istotnych filarów społecznej odpowiedzialności sieci Biedronka – podkreśla Anetta Jaworska-Rutkowska, odpowiadająca za CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.

Sprzedaż kolekcjonerskich pocztówek jest kontynuacją trwającej od 11 lat strategicznej współpracy sieci Biedronka z Caritas Polska. Poprzednim wspólnym przedsięwzięciem była akcja „Codziennie możemy zrobić coś dobrego”, której celem było wsparcie finansowe działań prowadzonych przez Caritas Polska na rzecz osób najbardziej potrzebujących w ramach projektu „Spiżarnia”. Akcja polegała na przekazaniu Caritas Polska przychodu ze sprzedaży Świeżaków. Dzięki zaangażowaniu klientów sieci udało się zebrać 714 662 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • nn 24-10-2017, 10:10:
okruchy z pańskiego stołu dla biednych za populistyczną reklamę dla mas? nie dopatruję się tu żadnego altruizmu, raczej wyrachowanie i kolejny chwyt marketingowy dla mniej rozgarniętych. Gdyby to było "z serca" to byłoby anonimowe a to jest niezwykle komercyjne i medialne. Typowe manipulacja, jak to nam wszystkim bardzo zależy...zakłamany świat!
  • Fajna inicjatywa 23-10-2017, 20:10:
Fajna inicjatywa. :) Warto zrobić coś, aby pomóc potrzebującym dzieciom. Na pewno przy okazji zakupów przyłączę się. Na co dzień także wspieram dzieci. Robię to za pośrednictwem Fundacji Szlachetny Gest. Zachęcam do tego wszystkich, którzy czują potrzebę pomocy innym.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH