Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka z nową, skuteczną strategią asortymentową - analiza zmian na półkach sklepów

  • Autor: Paweł Jachowski, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2015, 14:04
Biedronka z nową, skuteczną strategią asortymentową - analiza zmian na półkach sklepów
Biedronka w ostatnich miesiącach wprowadziła na półkach sklepów wielkie zmiany (fot. PTWP)

Zaprezentowane pod koniec kwietnia wyniki Biedronki za pierwszy kwartał są dowodem na to, że nowa strategia obrana przez dyskontową sieć w minionym roku okazała się skuteczna. Sprzedaż porównywalna Biedronki, wyrażona w złotych, wzrosła w omawianym okresie o 2,9 proc. Zdaniem analityków, za dobry wynik w dużym stopniu odpowiedzialne są zmiany w asortymencie sieci.

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

* Oferta specjalna jest skierowana do osób i podmiotów, które posiadają lub jednocześnie wykupią prenumeratę czasopisma "Rynek Spożywczy". Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

** Oferta rabatowa jest skierowana do osób i podmiotów zamawiających więcej niż jeden abonament Strefy Premium. Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • stały bywalec 13-05-2015, 23:34:
Prawdą jest, że zwiększyła się ilość asortymentów mięsnych. Szczególnie wołowych, ale także innych gatunków. Szkoda, że przy okazji zamieniono producenta i jakość tatara :( Jeśli chodzi o warzywa-owoce to dużą rolę odgrywa sezonowość, a zwiększenie ilości asortymentów odbyło się chyba za sprawą jabłek. Systematycznie obecnych jest kilka drogich importowych gatunków, a także kilka polskich ... które wcześniej były jabłkami deserowymi z jednym indeksem i można je było kupować jako mix. Teraz trzeba mieć 3 torebki, jeśli w rodzinie każdy lubi inne jabłka, bo osobno waży się jonagold, szampion, ligol i jeszcze inne ... No i szkoda, że cena od razu tak wzrosła. Czyżby przez te nalepki na każdym owocu?!
Może to mniejszość, ale są też klienci którzy nie nużą się, a wręcz lubią pewne stałe asortymenty i denerwuje ich jak się im je zabiera.
Na przykład mini chałkę ...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH