Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Biedronka z nową, skuteczną strategią asortymentową - analiza zmian na półkach sklepów

Zaprezentowane pod koniec kwietnia wyniki Biedronki za pierwszy kwartał są dowodem na to, że nowa strategia obrana przez dyskontową sieć w minionym roku okazała się skuteczna. Sprzedaż porównywalna Biedronki, wyrażona w złotych, wzrosła w omawianym okresie o 2,9 proc. Zdaniem analityków, za dobry wynik w dużym stopniu odpowiedzialne są zmiany w asortymencie sieci.

Biedronka z nową, skuteczną strategią asortymentową - analiza zmian na półkach sklepów
Biedronka w ostatnich miesiącach wprowadziła na półkach sklepów wielkie zmiany (fot. PTWP)

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    Jeronimo Martins RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT    /    Marcin Dobek RSS ALERT    /    ABR SESTA RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    zmiany w asortymencie Biedronki RSS ALERT    /    strategia Biedronki RSS ALERT    /    asortyment Biedronki RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • stały bywalec 2015-05-13 23:34:12
    Prawdą jest, że zwiększyła się ilość asortymentów mięsnych. Szczególnie wołowych, ale także innych gatunków. Szkoda, że przy okazji zamieniono producenta i jakość tatara :( Jeśli chodzi o warzywa-owoce to dużą rolę odgrywa sezonowość, a zwiększenie ilości asortymentów odbyło się chyba za sprawą jabłek. Systematycznie obecnych jest kilka drogich importowych gatunków, a także kilka polskich ... które wcześniej były jabłkami deserowymi z jednym indeksem i można je było kupować jako mix. Teraz trzeba mieć 3 torebki, jeśli w rodzinie każdy lubi inne jabłka, bo osobno waży się jonagold, szampion, ligol i jeszcze inne ... No i szkoda, że cena od razu tak wzrosła. Czyżby przez te nalepki na każdym owocu?! Może to mniejszość, ale są też klienci którzy nie nużą się, a wręcz lubią pewne stałe asortymenty i denerwuje ich jak się im je zabiera. Na przykład mini chałkę ...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.182.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.