Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka z nowym sklepem 2.0 w Malborku. Po remoncie ruszyły placówki we Wrocławiu i Świdnicy

6 grudnia otwarto nowy sklep Biedronka w Malborku, przy ul. Głównej 2. Placówka w koncepcie 2.0 została zaprojektowana według najnowszych standardów sieci.

Biedronka z nowym sklepem 2.0 w Malborku. Po remoncie ruszyły placówki we Wrocławiu i Świdnicy
fot. materiały prasowe

Nowo otwarty sklep to 5. placówka sieci Biedronka w Malborku. Powierzchnia sali sprzedaży sklepu przy ul. Głównej 2 wynosi ponad 600 m2. Działa w nim 5 kas, w których można płacić gotówką, za pomocą kart płatniczych lub BLIK-iem.

– Przestronne wnętrze i koncept 2.0 zapewnią klientom placówki większy komfort zakupów. Koncept Biedronka 2.0. oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne ustawienie produktów: w sklepie wydzielone są odrębne strefy z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, oznaczone są także moduły z artykułami promocyjnymi. W nowym sklepie zastosowano też innowacyjne i ekologiczne rozwiązania, przyczyniające się do poszanowania środowiska naturalnego. Wyposażenie sklepu obejmuje zastosowanie nowych technologii: oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze wykorzystujące gaz naturalny CO2 („clean technology”), a w przypadku chłodziarek i zamrażarek – gaz propan – mówi Iwona Kubiak-Karpińska, Starszy Menedżer Sprzedaży odpowiedzialny m.in. za ten sklep.

Tego samego dnia zostały otwarte po remontach dwa sklepy sieci – we Wrocławiu przy ul. Benedyktyńskiej 15 oraz w Świdnicy przy ul. Głowackiego 28. 

Sala sprzedaży placówki we Wrocławiu wynosi 500 mkw., a w Świdnicy 648 mka. We wrocławskim sklepie działają 4 kasy, w świdnickim klienci są obsługiwani przy 5 punktach kasowych.

– Nowo wyremontowane placówki we Wrocławiu oraz w Świdnicy zostały zaaranżowane według konceptu Biedronka 2.0. To oznacza optymalne zagospodarowanie przestrzeni, a także bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. Dla wygody kupujących w sklepach wydzielono odrębne strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, a także zastosowano oznaczenia w postaci modułów z artykułami promocyjnymi – mówi Cezary Kucper, menedżer ds. marketingu operacyjnego w Jeronimo Martins Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.