Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka zakończyła proces zmiany wizualizacji wewnętrznej sklepów

W 2010 roku Jeronimo Martins Dystrybucja przeprowadziło zmianę wewnętrznej wizualizacji wszystkich placówek. Zaprojektowano także nowe stroje dla pracowników. Jednak jak zapewnia kierownictwo nie są to żadne nowości, bo sklepy muszą nieustannie dostosowywać się do rosnących wymagań klientów.

W ramach sieci testowanych jest w każdej chwilii wiele projektów, które mają lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów, korzystających z oferty Biedronki. Obecnie trwa test 25 aptek, które działają przy sklepach sieci. Po etapie pilotażu ma zapaść decyzja co do ich szerszego wprowadzenia.

W 2011 roku firma zamierza nadal poszerzać ofertę produktów świeżych zarówno w kategorii owoców i warzyw, jak i mięs, wędlin oraz półkę z winami. - Odpowiedzią na kurczący się brak czasu klientów jest specjalizacja sklepów. Nie wystarczy już oferować tego samego co inni, trzeba się wyróżniać na rynku czy to jakością, czy ceną czy specjalnym asortymentem - przekonuje Pedro Pereira da Silva, country manager Jeronimo Martins w Polsce.

W ofercie Biedronki jest ok. 1000 pozycji asortymentowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    Jeronimo Martins RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.83.236.51
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.