Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronki ma 20 lat - galeria zdjęć

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 20-05-2015, 21:21
Biedronki ma 20 lat - galeria zdjęć
fot. Jeronimo Martins; jeden z pierwszych sklepów Biedronka

Pierwszy sklep sieci Biedronka został otwarty 4 kwietnia 1995 r. w Poznaniu przy ul. Newtona. Od tego czasu minęło już ponad 20 lat, w czasie których Biedronka stała się liderem rynkowym i najbardziej rozpoznawalną marką wśród sieci handlowych w Polsce. Dzięki równomiernemu rozwojowi obecnie sieć liczy już ponad 2600 placówek w ponad 1000 miejscowości i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju. Nasza ekspansja okazała się także ważnym czynnikiem rozwoju infrastruktury regionów oraz istotnym wzmocnienie dla wielu lokalnych rynków pracy - w ten sposób sieć podsumowuje swoje 20-lecie.

- Przez 20 lat naszego funkcjonowania na polskim rynku rozwijaliśmy się odpowiadając na potrzeby klientów. Mimo ciągle zmieniającego się rynku filary naszej strategii od początku naszej działalności pozostają niezmienne. Bliskość, najwyższej jakości produkty i znane każdemu polskiemu konsumentowi „codziennie niskie ceny” sprawdziły się jako wartości na tyle uniwersalne, że do dzisiaj pozostają aktualne. Jesteśmy dumni, że udało nam się to osiągnąć w sposób odpowiedzialny, pamiętając przy tym o dobru naszych pracowników, lokalnych społeczności i trosce o środowisko. Szczególnie ważny był dla nas rok 2012. Nastąpiła wówczas ewolucja identyfikacji wizualnej marki, w efekcie której logo sieci Biedronka zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd. W ramach procesu odświeżania wizerunku poddaliśmy także nasze sklepy gruntownej metamorfozie zgodnej z filozofią fresh focus, dzięki której w każdym z naszych sklepów lepiej wyeksponowane zostały artykuły świeże, takie jak pieczywo czy przede wszystkim warzywa i owoce. W efekcie ta kategoria stała się wizytówką naszych sklepów. Cały czas stawiamy na rozwój kategorii produktów świeżych, rozwijając ją zarówno w oparciu o polskie produkty, jak i te pochodzące od najlepszych zagranicznych producentów - podkreśla sieć w podsumowaniu przygotowanym dla dlahandlu.pl

- Obecnie klienci mają coraz mniej czasu. Poszukują więc szybkich, wydajnych i wygodnych rozwiązań. Chcą, aby ich jedzenie było z jednej strony tak świeże, jak to tylko możliwe, a z drugiej częściowo gotowe do spożycia. Konsumenci są też coraz bardziej świadomi. Poszukują nie tylko innowacji, ale zwracają również uwagę na trendy prozdrowotne, dietetyczne i proekologiczne. Są także zorientowani na oferty promocyjne i atrakcyjne ceny. W Biedronce od lat staramy się te potrzeby realizować. Na bieżąco poszerzamy asortyment produktów dostępnych w naszych sklepach, rozwijając zarówno produkty marki własnej, jaki i wprowadzając nowe artykuły brandowe na stałe do asortymentu. Testujemy też różne innowacyjne rozwiązania, mając świadomość, że oczekiwania nowoczesnego klienta są coraz wyższe. Ważnym krokiem w celu podnoszenia komfortu zakupów naszych klientów było wprowadzenie we wrześniu 2014 roku płatności za pomocą kart płatniczych we wszystkich sklepach naszej sieci - przekonują przedstawiciele Biedronki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH